سرقت 5 میلیاردی زن جوان از مغازه جواهرفروشی

زن جوان که دست به سرقت میلیاردی از یک مغازه جواهرفروشی در بلوار میرداماد زده بود در عملیات پلیسی دستگیر شد.

سرقت 5 میلیاردی زن جوان از مغازه جواهرفروشی

سرهنگ کامیار چهری رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت ، گفت: 7 مهرماه سال جاری پرونده ای از کلانتری103 گاندی با موضوع سرقت یک رشته گردنبند و یک انگشتری به ارزش 5 میلیارد ریال از جواهر فروشی در محدوده بلوار میرداماد برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم ارجاع شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکی با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی اظهار داشت، به یکی از کارمندانش به نام آزاده 27 ساله که متصدی فروش بوده و مدتی بعد از سرقت دیگر به محل کار مراجعتی نداشته ، مظنون است.

سرهنگ چهری گفت: با توجه به تنها سرنخ پرونده کارآگاهان با بررسی مشخصات آزاده آدرس محل سکونت وی را در شهریار بدست آوردند و با اخذ نیابت قضائی از بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 3 تهران اکیپی از کارآگاهان، نوزدهم بهمن ماه به شهرستان شهریار اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند وی را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر جرم ارتکابی بود، افزود: با صدور قرار قانونی، متهم تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت و در نهایت به سرقت جواهرات از مغازه شاکی اقرار کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: متهم اعتراف کرد، جواهرات را به شخصی به نام مجتبی که در مشاور املاکی در محدوده خیابان پاسداران مشغول به کار است، فروخته است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی مالخر جواهرات نیز دستگیر و هر دو متهم با قرار صادره از سوی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 3 تهران روانه زندان شدند.

منبع: روزنو

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 1
    0

    چه دزد احمقی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها