کشف 625 کیلو تریاک در پایتخت

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 625 کیلو و 650 گرم تریاک خبر داد و گفت: متهمان از اتوبوس بین شهری برای انتقال محموله تریاک استفاده می کردند.

کشف 625 کیلو تریاک در پایتخت

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در اظهار داشت: در پي دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهم با همکاری 3 تن از دوستانش با استفاده از یک دستگاه اتوبوس بین شهری قصد دارد محموله مواد مخدر را پس از گذشتن از شهر شیراز به تهران منتقل کند، افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و توقیف خودرو اخذ شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: رصدهای اطلاعاتی ادامه داشت تا اینکه ماموران دریافتند متهم پس از بارگیری محموله از شهر شیراز گذشته و پس از عبور از شهر قم قصد ورود به تهران را دارد.

تیم های مختلفی از ماموران عملیات ویژه این پلیس به محور قم به تهران اعزام و موفق شدند در مراقبت های ویژه پلیسی، خودرو متهمان را شناسایی و در اتوبان آزادگان آن را توقیف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با اشاره به کشف 625 کیلو و 650 گرم تریاک جاساز شده در اتوبوس بین شهری خاطر نشان کرد: در این رابطه 3 قاچاقچی مواد افیونی دستگیر شدند.

وی افزود: هر3 متهم در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و به دست آمد که سرکرده باند در ترمینال جنوب منتظر آنان است.

سرهنگ حسنوند ابراز داشت: در شاخه دیگری از عملیات پلیسی، سرکرده باند قاچاقچیان مواد مخدر نیز دستگیر و با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگران مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها