کشف 184 کیلوگرم گوشت قرمز غیربهداشتی

فرمانده منطقه انتظامی گنبدکاووس از کشف 184 کیلوگرم گوشت قرمز غیربهداشتی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

کشف 184 کیلوگرم گوشت قرمز غیربهداشتی

محمود علیفر فرمانده منطقه انتظامی گنبدکاووس صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه پلیس به شدت و با تمام توان در حیطه وظایف خود مراقب سلامتی مردم است، اظهار کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با بیشترین اشرافیت بتوانیم تمامی اقدامات لازم را در این حوزه صورت دهیم.

وی با بیان اینکه پس از دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری گوشت قرمز غیربهداشتی توسط یکی از روستائیان در منزل خود به سرعت موضوع را در دستور کار پلیس شهرستان قرار دادیم، افزود: ماموران پاسگاه انتظامی آق‌آباد شهرستان گنبدکاووس با بررسی موضوع به سرعت برای اقدام وارد عمل شدند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی و اخذ مجوزهای لازم به همراه نماینده اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس به محل اعزام شدند، خاطرنشان کرد: در بازرسی صورت گرفته از محل مذکور بالغ بر 184 کیلوگرم گوشت قرمز غیربهداشتی گوسفند کشف و ضبط شد.

علیفر با اشاره به اینکه گوشت‌های قرمز غیربهداشتی مکشوفه به اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس تحویل داده شد، ادامه داد: در این پرونده یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: خبرگزاری فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها