دستگیری جویندگان گنج در رباط‌کریم

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی رباط کریم از دستگیری جویندگان گنج در این شهرستان خبر داد و ادوات حفاری جویندگان توقیف شد.

دستگیری جویندگان گنج در رباط‌کریم

حمید کریمی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی رباط کریم از دستگیری جویندگان گنج در رباط کریم خبر داد و اظهار داشت: ۴ حفار غیر مجاز و جویای عتیقه در رباط کریم طی عملیاتی موفقیت آمیز دستگیر شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی رباط کریم گفت: این افراد با احتمال وجود عتیقه در یکی از بناهای تاریخی رباط کریم در محل حاضر شده و در حال حفاری بودند که توسط پلیس دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از قبل محدوده‌ای را که این افراد در آن قصد حفاری آثار داشتند، تحت نظر قرار داده بودیم، افزود: سرانجام این حفاران غیرمجاز بازداشت و ادوات حفاری آنها نیز توقیف شد.

کریمی با اشاره به اینکه حفظ و حراست از آثار تاریخی کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است از مردم خواست برای حفظ آثار تاریخی در صورت مشاهده هر گونه حفاری مشکوک مراتب را به مسئولین اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ماد
    0

    اقا حلاله شما از اینا که پیدا میکنن برای موزه های داخلی بخرید

  • تقی عباس
    0

    تو را به انبیا و اولیا چه کسی مونسان را خواهد کرفت مدرک لیسانس رابطه ای ،، فوق رابطه ای ،،، یک رادیکال لگاریتم را نمی تونه حل کنه ،، دانشجوی دکترا شریفه ،،، خاک برسر مون ،،، تیم های شبانه روزی در کشور زیر نظر میراث وشجره نامه های میراث دارن تمام دفینه ها را جمع اوری میکنن وپول فروشش بین یک درصدی ها پخش میکنن خاک بر سر ما یک میلیار بار

  • فرزندایرانم
    0

    موقعیت:این ویروس اولین بارتوسط دانشمندان آلمانی کشف شدکه بجز نژادآریا تمامی انسانها، بدلیل رشدتصاعدی وبسیارسریعشان تمام موجودات زنده بمیرندوسرم آنتی بادی آن ابداع شده بود. (کرونا=نبودن lکسیژن)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها