زنم جلوی همسایه فحاشی کرد، با کارد میوه خوری شاهرگش را زدم

مردی که در جریان پرونده ای به اتهام قتل همسرش بازداشت شد در حالی پای میز محاکمه حاضر شد که فرزندانش درخواست قصاص کرده‌اند.

زنم جلوی همسایه فحاشی کرد، با کارد میوه خوری شاهرگش را زدم

اولین پرونده از ۲۸ دی‌سال‌۹۶ با قتل زن ۵۰‌ساله به نام نادره در جریان درگیری با شوهرش در خانه‌شان در بزرگراه محلاتی تهران به جریان افتاد.

عامل قتل شوهر ۵۸‌ساله مقتول بود که پرویز نام داشت. او که همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌بود بعد از بازسازی صحنه جرم روانه زندان شد و پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

متهم از زندان اعزام شد و مقابل هیئت قضایی در همان شعبه به ریاست قاضی حشمتیان قرار گرفت. بعد از اعلام رسمیت جلسه، پسران مقتول درخواست قصاص کردند، اما با تلاش هیئت قضایی آن‌ها اعلام کردند راضی به دریافت دیه هستند، ولی در صورتیکه پدرشان حاضر به پرداخت دیه نباشد برای او درخواست قصاص دارند با این حال فعلاً خواسته‌شان قصاص است.»

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و در شرح ماجرا گفت: «در طول زندگی بارها با همسرم به خاطر اختلافاتی که داشتیم درگیر شده بودم، اما این درگیری‌ها از چند ماه قبل به خاطر اختلاف من با داماد باجناقم شدت گرفته بود.» متهم ادامه داد: «چند ماه پیش عروسی خواهرزاده همسرم بود. او می‌خواست به جشن عروسی برود، اما من قبول نکردم در آن مراسم شرکت کنم.

این شد که با هم درگیری لفظی پیدا کردیم، اما همسرم بدون من به جشن عروسی رفت. این گذشت تا اینکه آخرین بار همسرم دوباره تصمیم گرفت به خانه خواهرش برود که مخالفت کردم به همین خاطر با هم درگیر شدیم و در آن درگیری همسرم به من فحاشی کرد. چند بار از او خواستم آرام باشد، اما بی‌فایده بود و او همچنان داد و فریاد می‌کرد.» متهم در خصوص قتل گفت: «به اتاق خواب رفتم تا همسرم آرام شود، اما او دوباره فحاشی کرد و آبرویم را جلوی همسایه برد. این شد که کنترل اعصابم را از دست دادم و با کارد میوه خوری یک ضربه به گردنش زدم.»

او در خصوص درخواست فرزندانش گفت: «قبل از حادثه زمین کشاورزی داشتم که آنرا فروختم و به پسرانم دادم. پولی برای پرداخت دیه ندارم اگر آن‌ها قبول می‌کنند همان پول زمین را به جای دیه قبول کنند.» در پایان هیئت قضایی وارد شور شد با توجه به مخالفت اولیای‌دم با پیشنهاد پدرشان، متهم به قصاص محکوم شد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها