دزد سابقه‌دار عامل خاموشی منازل و موتورهای کشاورزی

دزد سابقه دار و حرفه ای که به کابل برق تلمبه های کشاورزی، منازل مسکونی و کارگاه های تولیدی در زرند و مناطق همجوار دستبرد زده بود، به 40 فقره از سرقت های خود اعتراف کرد.

دزد سابقه‌دار عامل خاموشی منازل و موتورهای کشاورزی

درپی اعلام سرقت های متعدد کابل برق تلمبه های کشاورزی، منازل مسکونی و کارگاه های تولیدی مناطق روستایی زرند کرمان و شهرستان های همجوار که خاموشی های نامتعارف ناشی از آن خسارت هایی به دنبال داشت،گروهی ازماموران ورزیده پلیس آگاهی به دستور ویژه مقام انتظامی زرند (سرهنگ میرزایی) ماموریت یافتند به ردیابی سارق یا سارقانی بپردازند که مرتکب سرقت اموال دولتی ،شرکت های کشاورزی و افراد می شوند.

ماموران پلیس آگاهی با بررسی های اولیه صحنه های سرقت و رصدهای اطلاعاتی به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد یک جوان سابقه دار در سرقت کابل های برق نقش دارد.

نیروهای انتظامی پس از شناسایی وی و با کسب هماهنگی های لازم این سارق سابقه دار و حرفه ای تجهیزات برق رسانی را به دام انداختند.

سرهنگ محمودزاده جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت :این سارق سابقه دار تاکنون به 40 فقره سرقت سیم های کابل حد فاصل تیرهای برق و کنتور تلمبه های کشاورزی، منازل مسکونی و کارگاه های تولیدی برخی مناطق روستایی این شهرستان و سه شهرستان همجوار اعتراف کرده است که تحقیقات از این متهم ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها