دستگیری قاتل فراری پس از ۱۳ سال در یزد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی یزد از دستگیری متهم فراری که سال ۸۵ با سلاح سرد در نزاع جمعی در رفسنجان مرتکب قتل شده بود در «اشکذر» این استان خبر داد.

دستگیری قاتل فراری پس از ۱۳ سال در یزد

سرهنگ محمدرضا حناساب رئیس آگاهی فرماندهی انتظامی یزد از دستگیری متهم فراری که سال ۸۵ با سلاح سرد در نزاع جمعی در رفسنجان مرتکب قتل شده بود در «اشکذر» این استان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا حناساب گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر حضور فراری بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم و اطلاعات استان قرار گرفت. وی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی مخفیگاه متهم را در اشکذر شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی و انجام هماهنگی لازم به این شهرستان عزیمت کردند.

به گفته حناساب، ماموران در عملیاتی متهم را در دستگیر و پس از انتقال به اداره پلیس، وی به قتل با سلاح سرد در سال ۸۵ در شهرستان رفسنجان اعتراف کرد. رئیس پلیس آگاهی یزد اضافه کرد: این متهم ۳۷ ساله در این مدت به صورت ناشناس همراه با خانواده خود در استان‌ها و شهرهای مختلف زندگی می‌کرد که پس از دستگیری روانه دادسرا شد. برای نخستین بار است متهمی پس از ۱۳ سال در استان یزد شناسایی، دستگیر و روانه شد.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها