کشته و مصدوم شدن ۳ جوان در حادثه شرکت گچ رامهرمز / یک آتش‌نشان شهید شد + عکس

در حادثه آوار شرکت گچ رامهرمز دو نفر جان باختند و حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

کشته و مصدوم شدن ۳ جوان در حادثه شرکت گچ رامهرمز / یک آتش‌نشان شهید شد + عکس

حادثه کارخانه گچ رامهرمز زمانی رخ داد که دو کارگر کارخانه در سالن شماره دو این شرکت در حال کار با دستگاه نوار بودند(خرد کردن سنگ های استخراج شده) که آوار بر سر آنها ریخت.

متاسفانه یکی از کارگران در بیمارستان مادر رامهرمز به دلیل شدت جراحات جان باخت و کارگر دوم نیز به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد.

در همین راستا یکی از کارگران آتش نشان نیز که برای امداد این دو کارگر اعزام شده بود در حسن انجام وظیفه زیر دومین آوار گیر می کند که پس از انتقال به بیمارستان مادر رامهرمز به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست می دهد.

همچنین مدیریت بحران شهرستان رامهرمز در این خصوص اظهار کرد: پس از درخواست امداد از سوی شرکت گچ رامهرمز، نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند که در دقایق اولیه یکی از دو کارگر گرفتار شده از زیر آوار رها شد.

او گفت: یکی دیگر از کارگران از ناحیه پا زیر آوار گیر افتاد که در حین عملیات نجات توسط آتشنشانان دوباره مواد سیلو ریزش کرده و باعث فوت کارگر و یکی از آتشنشانان شد.

لازم به ذکر است که "صفدر ترکی"(32 ساله) از کارکنان شرکت گچ و "صادق ایزدپناه" (35 ساله) از آتشنشانان رامهرمز در این حادثه جان خود را از دست دادند و "سینا کلاه کج"(27 ساله) یکی دیگر از کارکنان شرکت دچار ضربه مغزی شد که به اهواز انتقال داده شد.

شهرستان رامهرمز با ۳۲۵۷ کیلومتر مربع مساحت یکی از شهرهای استان خوزستان است، که از شمال به شهرستان‌های ایذه، مسجدسلیمان و شوشتر، از شرق به استان کهگیلویه و بویراحمد، از غرب به شهرستان اهواز و از جنوب به شهرستان بندر ماهشهر محدود است.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها