برخورد موتورسيكلت‌ها 2 كشته برجاي گذاشت

رئيس پليس راه استان گيلان از جان باختن 2 نفر بر اثر برخورد 2 موتورسیکلت در محور

برخورد موتورسيكلت‌ها 2 كشته برجاي گذاشت

سرهنگ " حسین محمدپور " با اعلام اين خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور " کلاچای - رحیم‌آباد " بلافاصله ماموران انتظامي به محل حادثه اعزام شدند.

اين مقام انتظامي افزود: با حضور ماموران پليس و تيم‌هاي امدادي در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت که از محور " کلاچای به رحیم‌آباد " محله " بهارسرا " در حال تردد بود با یک دستگاه موتورسیکلت دیگر برخورد کرده است.

وي ادامه داد: در این حادثه راکب موتورسیکلت تیلر غیرمقصر كه جوانی 21 ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راکب 20 ساله و ترک‌نشین 22 ساله موتورسیکلت هوندا (مقصر) مجروح که ترک‌نشین در بیمارستان فوت كرد.

سرهنگ محمد‌پور گفت: کارشناسان پليس راه علت وقوع اين حادثه را بی‌احتیاطی از جانب موتورسیکلت هوندا به علت انحراف به چپ اعلام کردند.

رئيس پليس راه استان گيلان در پایان گفت: بزرگترین حوادث موتورسواران همیشه در اثر کوچکترین بی‌احتیاطی اتفاق می‌افتد لذا راكبان موتورسيكلت لذت راندن موتور را با سرعت غیرمجاز، انحراف و تجاوز به چپ که مهمترین علل سوانح رانندگی هستند به خاطره تلخ تبدیل نکنند.

منبع: خبرگزاری پلیس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها