انهدام ۵ باند فیشینگ با بیش از ۱۰۰ میلیارد تراکنش مالی در زنجان

فرمانده انتظامی استان از انهدام ۵ باند فیشینگ با دستگیری ۱۷ نفر فیشینگ کار با بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تراکنش مالی توسط ماموران پلیس فتا شهرستان خدابنده خبرداد.

انهدام ۵ باند فیشینگ با بیش از ۱۰۰ میلیارد تراکنش مالی در زنجان

سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وصول چند فقره شکوائیه مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شهروندان، شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس فتا شهرستان خدابنده قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی تراکنش‌های بانکی باند فیشینگ در شهر قیدار شناسایی و برابر تحقیقات و بررسی‌های بیشتر طی ۴ عملیات پلیسی دیگر باند‌های فیشینگ، پولشویی، خروج ارز و تبلیغات غیراخلاقی در استان‌های همجوار شناسایی برابر هماهنگی قضائی ۱۷ نفر دستگیر و به پلیس فتا خدابنده انتقال داده شدند.

سردار جهانبخش ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از محل باند‌های دستگیر شده ۴۵ دستگاه تلفن همراه، ۶ دستگاه رایانه، ۳۰ قطعه سیم کارت بی نام نشان، ۴۵ عدد کارت بانکی، ۱۵۰ گرم طلا و ۱۸۰ میلیون ریال پول نقد کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در خاتمه با اشاره به اینکه مالباختگان در این پرونده از سراسر کشور هستند اظهار داشت: در این پرونده بیش از ۳ هزار کارت بانکی مورد فیشنگ واقع شده و حدود ۱۰۰ میلیارد ریال برداشت‌های غیر مجاز انجام شده است که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها