۶ ساعت عملیات نجات؛ سیل در سمنان خودروهای مردم را گرفتار کرد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به وقوع سیلاب در نقاط مرتفع استان سمنان، از گیر افتادن ۲۵ خودرو در سیلاب شهرستان مهدی‌شهر خبر داد و گفت: امدادگران هلال‌احمر به ۱۰۰ حادثه دیده در این شهرستان امدادرسانی کردند.

۶ ساعت عملیات نجات؛ سیل در سمنان خودروهای مردم را گرفتار کرد

مظفر محمدخانی اظهار داشت: عملیات نجات مردم گرفتار در سیلاب مهدی‌شهر بیش از ۶ ساعت به طول انجامید.

وی در تشریح این رویداد افزود: در پی اعلام موضوع گیر افتادن تعدادی خودرو در سیلاب محور شهمیرزاد - خطیرکوه به هلال‌احمر، در حوالی ساعت ۱۶ روز گذشته، بلافاصله نیروهای امدادی از پایگاه کوهستان شهمیرزاد به محل وقوع سیلاب اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به اینکه در این حادثه طبیعی، ۲۵ خودروی عبوری مسیر شهمیرزاد به خطیرکوه در سیلاب گرفتار شدند عنوان کرد: پشتیبانی از این عملیات نفس‌گیر نجات نیز توسط پایگاه مرکزی هلال‌احمر مهدی‌شهر انجام شد.

محمدخانی با اشاره به اتمام عملیات نجات در ساعت ۲۱ و ۵۸ دقیقه شب گذشته و پس از ۶ ساعت نفس‌گیر تصریح کرد: در این عملیات به یکصد گرفتار در سیلاب این محور امدادرسانی شده و خوردهایی آنان رهاسازی شد.

وی از آماده‌باش نیروهای امدادگر جمعیت هلال‌احمر استان سمنان برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در مسیل‌های این استان خبر داد.

پیش از این مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی برای این استان گفت: احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در استان سمنان وجود دارد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها