حضور وزارت دادگستری دربخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از حضور وزارت دادگستری در بخش تجلی اراده ملی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

حضور وزارت دادگستری دربخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر

محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: در آستانه ایام الله دهه فجر و برگزاری جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، وزارت دادگستری با هدف ترویج و ارتقا مفاهیم و مضامین حقوق شهروندی و توجه بیش از پیش هنرمندان و سینماگران به موضوعات اجتماعی اقدام به حضور در بخش تجلی اراده ملی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر کرده است.

وی افزود: در همین راستا وزارت دادگستری در نظر دارد با هدف معرفی و تقدیر از آثار برتر جشنواره در زمینه حقوق شهروندی گامی در جهت ترویج و ارتقا مفاهیم و مضامین حقوق شهروندی بردارد.

عباسی افزود: تأثیر انکارناپذیر ابزار هنر در ترویج و توسعه چنین مفاهیمی و مغفول ماندن چنین ظرفیت قابل توجهی برای افزایش سطح فرهنگ عمومی مردم و توجه اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه سینماگران از اهداف اصلی حضور وزارت دادگستری در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر معرفی شده است.

همچنین در این راستا اعضای هیأت داوران بخش تجلی اراده ملی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با موضوع حقوق شهروندی برای ارزیابی آثار ارائه شده در جشنواره به شرح زیر معرفی شدند: محمود عباسی، احمدعلی محسن زاده، مهدی سجاده چی، حسین عرفانی مقدم، مصطفی رستگاری.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها