سگ گردانی در تهران ممنوع شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره سگ گردانی در اماکن عمومی و برخورد جدی با متخلفان هشدار داد.

سگ گردانی در تهران ممنوع شد

سردار حسین رحیمی اظهار کرد: با افرادی که در اماکن عمومی اقدام به سگ‌گردانی می‌کنند، برخورد جدی خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه برخی افراد با آوردن سگ به معابر عمومی باعث ایجاد ترس و دلهره برای شهروندان شده‌اند، افزود: پلیس با اخذ مجوز از دادستان تهران، با افرادی که در اماکن عمومی مانند پارک‌ها سگ گردانی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مکان‌های عمومی جای سگ‌گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست، خاطرنشان کرد: حمل سگ در درون خودرو‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده این موضوع، برخورد جدی پلیس با حاملان سگ در خودروها انجام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیرحسام
    0

    واقعا آدم اینقدر از آدمیت و انسانیت فاصله میگیره که همدمش بشه یه سگ یا گربه؟! يعنی اینقدر ارتباط برقرار کردن با یه هم نوع سخته که همه زندگیشون میشه يه حیوان؟! آخه واقعا عقلم خوب چیزیه! فقط کافیه یه لحظه تأمل کنیم در موردش که نگهداری سگ و گربه تو خونه و جامعه چه منفعتی داره برا یه انسان؟! این چه طرز تفکر غلط و اشتباهیه که هر چی تو فرهنگ غربی هستش ما باید بدون تفکر اونو قبول کنیم؟! آیا غربیا تو عصر رنسانس اومدن از تمام فرهنگ ما کپی کردن یا نه بهترین ها رو از فرهنگ و جامعه ما گرفتن؟! پس باید ما هم همون کار اونا رو تو عهد رنسانس انجام بدیم نه این که چشم بسته هر چی اونا انجام دادن ما هم همون کار رو کنیم! مثلاً به جز طب بوعلی سینا که اروپایی ها از ما گرفتند تو یه کتاب معتبر از آقای دکتر محمد جعفر جعفری لنگرودی (استاد سابق دانشگاه تهران) که الان ایشون لندن زندگی می کنند فهمیدم که حتی چارت اصلی دیوان عالی کشور رو از فرهنگ اسلام سرقت کردن و به اسم خودشون زدند و بی دلیل نیست که نسخه های اصل و خطی کتابای ما تو کتابخونه های معتبر کشورهای اروپایی هستش! و اینا این کتاب‌ها رو برا صرف نگهداری تو موزه سرقت نکردن بلکه برای سرقت فرهنگی و علمی به تاراج بردند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها