رویکرد قوه قضاییه در برخورد‌ با سلبریتی‌ها و شاخ‌های اینستاگرامی بدحجاب چیست؟

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری‌های سلبریتی‌ها شدید و عامدانه نیست، گفت: باید در این زمینه کارهای ارشادی، فرهنگی و صنفی بیشتری صورت گیرد.

رویکرد قوه قضاییه در برخورد‌ با سلبریتی‌ها و شاخ‌های اینستاگرامی بدحجاب چیست؟

حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه در خصوص ناهنجاری‌های سلبریتی‌ها، اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌های سلبریتی‌ها شدید و عامدانه نیست، لذا باید در این زمینه کارهای ارشادی، فرهنگی و صنفی بیشتری صورت گیرد.

او با بیان اینکه صنف‌های سلبریتی‌ها فعال نیستند، افزود: قواعد و ضوابط ورود به حوزه‌های هنری، ورزشی و غیره باید تفصیلی و روشن باشد و به درستی تعلیم داده شود تا در نهایت تعهد فردی سلبریتی‌ها توسط مراجع محرز شود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه نظامات صنفی ما ضعیف هستند و باید خودشان رفتار افراد را کنترل کنند، گفت: وقتی این افراد کم کاری و کوتاهی کنند، دستگاه‌های نظامی و قضایی به موضوع ورود خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی درباره برخورد با شاخ‌های اینستاگرامی بدحجاب تصریح کرد: با این افراد به طور جداگانه و انفرادی برخورد خواهد شد.

او افزود: اشخاصی که با آگاهی اقدام به ارتکاب جرم در فضای مجازی می‌کنند، مجرم هستند و طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: اشخاصی که با دشمنان جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کنند، مجرم هستند و طبق قانون مجازات خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی تصریح کرد: بسیاری از جوانان از جرم بودن ارسال فیلم به رسانه‌های خارجی، بی اطلاع هستند و ناخواسته دچار گرفتاری می‌شوند، لذا رسانه‌ها و به ویژه سازمان صدا و سیما باید درخصوص فرهنگسازی درباره این موضوع اقدامات مناسب و بیشتری را انجام دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    خانم های بازیگر بی حجابی و بد حجابی در وجودشان خو گرفته اگر برایشان امکان داشت اصلا لباس نمی پوشیدن پس از این قشر توقع نداشته باشید ممکن است خانم محترمه هم در بینشان با شد مانند خانم چرخنده کمتر کسی پیدا می شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها