رضا شهابی آزاد شد

فعال سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی که چندی پیش بازداشت شده بود، اکنون آزاد شد.

رضا شهابی آزاد شد

برخی منابع خبری خبر داده‌اند رضا شهابی، عضو سندیکای کارگران شرکت‌واحد اتوبوس‌رانی تهران که در گردهمایی روز جهانی کارگر در برابر مجلس ایران بازداشت شده بود با قرار کفالت آزاد شد.

درحال حاضر دوتن ازاعضای سندیکا به نام حسن سعیدی و سیدرسول طالب مقدم همچنان دربند ۲۰۹زندان اوین زندانی هستند .

سندیکای کارگران شرکت واحد خواستارآزادی بی قیدوشرط تمامی بازداشت شدگان روزجهانی کارگر وهمه معلمان و کارگران وفعالین صنفی دربند شده است.

به نظر می‌رسد همکاری رضا شهابی با دستگاههای امنیتی منجر به آزادی زود هنگام وی شد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • علی.
    0

    این آقا پارسال از زندان آزاد شد و به سفر کاری تفریحی فرانسه اعزام شد ..۴۰ روز!!!! کم اطلاع ترین آدم میدونه که این سفر چند صد میلیون تومان خرج برداشته...از کجا آوردی؟آقای نماینده؟!تو که همیشه با علم و کتل جلوی شورای شهر و شهرداری با رفقا!!!ت بست می نشینی که خانه ندارم، از این دورویی و تزویر حالت از خودت بهم نمیخوره؟؟؟

  • سعیدی
    0

    سلام این آقا چقدر در شرکت واحد کارگری کرده و اصلا ایشان مشکلات کارگران را می دونه و آیا تا حالا اصلا عرق ریخته یا اینکه دائم در حال گشت و گذار در کشورهای خارجی و برگزاری جلسه با دوستانش تو خونه های امن بوده . ایشان نماینده کارگر محسوب نمی شه

  • اکبری
    0

    این رفیق رضا روز اول بع اصطلاح مبارزات کارگری هیچی نداشت حالا همه چیز داره ازکجا آورده؟؟؟؟؟ شاید بهش دادن!!!!!!!!!!

  • حمید
    0

    امروز شنیدم این آقا همزمان با آزادی از زندان به سفر فرانسه تشریف بردند . آیا همزمانی آزادی از زندان و سفر ایشان به خارج ارتباطی نیست؟؟؟؟ . آیا شما معتقد هستید ایشان دنبال حق کارگر شرکت واحد در کشورهای سرمایه دار هست ؟؟؟؟ من معتقدم ایشان دنبال کار خودشه و می خواد خودشو مطرح کنه و چند وقت دیگه مثل اسانلو می ره اونور و دل همه دوستانش رو می سوزونه . من گفتم که بعدا نگی که نگفتی!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها