تعیین تکلیف معترضان سبد حمایتی تا پایان بهمن

معاون سازمان تامین اجتماعی گفت: تکلیف اعتراضات ثبت شده در سامانه‌های این سازمان تا پایان بهمن ماه مشخص و به بیمه شدگان اعلام می شود.

تعیین تکلیف معترضان سبد حمایتی تا پایان بهمن

رحیم اردلان گفت: افرادی که نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی دولت اعتراض داشتند و در سامانه های #۸*۱۴۲* و #۸*۱۴۲۰* اعتراض خود را ثبت کردند تا روز گذشته فرصت داشتند که این مهلت دیگر تمدید نشده است.

وی گفت: در مجموع حدود ۳ میلیون و ۱۰۰هزار نفر اعتراض خود را در سامانه های اعلام شده ثبت کرده اند که طی یک هفته به اعتراض آنها رسیدگی و اعلام می شود البته رسیدگی به آنها بعد از تعطیلات ۲۲ بهمن آغاز خواهد شد.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی بااشاره به اینکه تعداد زیادی از پیامک ها مربوط به تامین اجتماعی نبوده است، تاکید کرد: افرادی که بیمه شده تامین اجتماعی هستند ما به اعتراضشان رسیدگی می کنیم اما سایر مشمولانی که سبد را دریافت نکرده و در سامانه اعتراض خود را ثبت کرده اند که عمدتا مربوط به صندوقهای روستایی و عشایر و یا سایر صندوقهای بیمه ای هستند اسامی آنها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می شود.

وی گفت: وزارتخانه به اعتراض این افراد رسیدگی خواهد کرد و برای بسته حمایتی آنها تصمیم گیری می کند.

اردلان با اشاره به اینکه بیمه شدگانی که اعتراضشان به حق بوده، در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، بسته حمایتی به آنها اختصاص پیدا می کند گفت: البته توزیع بسته حمایتی میان آنها در مرحله بعدی انجام خواهد شد.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یک جانباز وایثارگر این مملکت
    0

    فکر کنم قراره بعد ازچهل سال انقلاب وشهید وجانباز وایثارگری بعد این مسئولین یک چهل دیگه مثل سابق مردمو بپیچونند.بابا اگر تو مملکتی که یک مسئول برای 200000000میلیون نفر بسته مشیعتی مردم نتونه تصمیم بگیره ونتونه چجوری تقسیم کنه بایست ملت محترم باید چه بخوردی با اینا کرد هراشتباهی که میشه یا میاندازن تقصیر رهبر یاهم تقصیر رئیس جمهور. به الله که متاسفیم.بابا پیش یک بچه 10 ساله ماشین حساب بزار جلوش حساب وکتاب میکنه وای برما .وای ربرما.متاسفهم برای خودم که 14 ماه جبهه جنگیدم.یکی شهدای عزیزما فرموده بودند. که مبادا عکس شهدا راببینینو برعکس شهدا عمل کنید.یا الله.بدادمون برس.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها