پلیس اصفهانی چک سفید امضا را به مالکش بازگرداند

رئیس پلیس راه آهن استان اصفهان از بازگرداندن یک فقره چک سفید امضا، 2 فقره چک امضا شده و تعدادی مدارک دیگر به مالک آن‌ها توسط یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس راه آهن اصفهان خبر داد.

پلیس اصفهانی چک سفید امضا را به مالکش بازگرداند

منصور نیت‌خواه اظهار داشت: یکی از مأموران پلیس راه آهن اصفهان حین گشت زنی در طول خط ریلی «بلاک ایرانکوه- آبنیل» کیلومتر ریلی 568 یک عدد کیف پول را مشاهده می‌کند.

رئیس پلیس راه آهن استان اصفهان افزود: این کیف حاوی یک فقره چک سفید امضا، یک فقره چک بانک کشاورزی در وجه حامل به مبلغ 4 میلیون و 700 هزار ریال، یک فقره چک بانک صادرات در وجه حامل به مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال، یک قطعه کارت ملی، یک قطعه گواهینامه رانندگی پایه دوم و تعداد 4 عدد عابر بانک از بانک‌های رفاه - صادرات - تجارت و انصار بود.

وی ادامه داد: این مأمور وظیفه شناس پلیس راه آهن به یکی از کلانتری‌های شهر اصفهان مراجعه کرد و پس از بدست آوردن شماره تلفن همراه صاحب مدارک با او تماس گرفت و کلیه مدارک را تحویل داد.

نیت‌خواه در پایان با اشاره به اینکه این اقدام خداپسندانه مأمور پلیس اصفهان باعث خرسندی و خوشحالی این شهروند شد خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در همه حال از مال، جان و ناموس مردم مراقبت می‌کنند و خود رادر پیش مردم و خدای متعال مسئول می‌دانند که امید است عموم مردم نیز با پلیس همکاری و مشارکت داشته باشند و دعا گوی فرزندان خود در این نیرو باشند.

منبع: فارس

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها