عکس/ چادرت را بردار خانم سلحشوری

پروانه سلحشوری با ابراز این عقیده که «همین که من گردنم را عمل کردم و دستم سال‌هاست درد می‌کند ثمره سال‌ها پوشیدن چادر بود» افزود: ما باید نوع حجابی را تعریف کنیم که در ابتدا آسیب زننده نباشد.

عکس/ چادرت را بردار خانم سلحشوری

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس در همایش «پوشش بانوان ایرانی پس از انقلاب» که در دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد حجاب را از مباحث پر چالش بعد از انقلاب عنوان کرد و گفت: خصوصا بحث حجاب اجباری از موضوعاتی است که مطرح می‌شود. تا قبل از سال ۶۲ حجاب اجباری وجود نداشت اما بعد از آن این مسئله به وجود آمد. اوایل انقلاب اعتراضاتی به حجاب اجباری بود. موضوعاتی از این دست مطرح شدند.

سلحشوری با اشاره به سابقه تحصیل و زندگی خود در هند گفت: من ۱۰ سال در هند زندگی کردم. در آنجا چادر و مقنعه چانه‌دار به سر می‌کردم، اما به نظرم واقعا نیاز است نگرش جدیدی را حاکم کنیم. این نحوه پوشش برای خود من آسیب‌زا بود.

وی با ابراز این عقیده که «همین که من گردنم را عمل کردم و دستم سال‌هاست درد می‌کند ثمره سال‌ها پوشیدن چادر بود» افزود: ما باید نوع حجابی را تعریف کنیم که در ابتدا آسیب زننده نباشد.

کاربران فضای مجازی در توییتر به اظهارات پروانه سلحشوری درباره پوشش چادر و حجاب واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از آنها را می خوانید:

منبع: مشرق

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • معرفت
    1

    بقول خانم مردم به حجابش رای.دادن.ولی همه اونایی.که.به.باند.ایشون.رای دادن.ِبی حجاب.بودن .این خانم.دفعه دیکه.هم.نماینده میشه چون.با.دامن پلیسه خودشو مطرح میکنه

  • جما
    0

    طرف ترورشخصیتی کردید البته اگرخوب توجه شودبه نکته ای میریسیم که رسانه دست اصولگرایان است ومی تواندبرهرکس که دوست داردبتازد. دیروزظریف امروزسلحشورفرداهم یک اصلاح طلب دیگر.به نوعی تمام تلاش می شودکه این حزب رابه چالش بکشونید

    نظرات شما -
    • بهروز
      0

      خب درست میگن این خانم که اینطورگفته اگربه حرفش اعتقادداردخب چادرش را بردارد،چرا برنمی دارد؟!!!یا بیایدبگویدچرا برنمی دارد؟نمی گم بی حجاب بشه مانتویی بشه.

  • کاربر ناشناس
    0

    لازمه این مجلس بی خاصیت برای سرگرمی به یک گوگوش بود.

  • ایرانی
    0

    بنظرم مردوم کاریش کردن ک بجاچادربره چادرمسافرتی هم بپوشه

  • احمد
    1

    حرف های خانم سلحشوری مرابه فکرفرو برد.چگونه یک خانم چادری اینگونه به چادرمی تازد?وازاین کارچه قصدونیتی دارد؟خدامی داند وبس!!!امیدوارم چهره کثیف منافقان راخداآشکارکند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها