دادستان کل کشور: حضور زنان در ورزشگاه آزادی هیچ توجیه شرعی ندارد/ اگر بخواهد ادامه پیدا کند برخورد می کنیم

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری گفت: با حریم خصوصی مردم کاری نداریم اما در مجامع عمومی کسی حق ندارد حریم عمومی را آسیب بزند. با هر مدیری که بخواهد بستر حضور بانوان در ورزشگاه را با بهانه های مختلف فراهم کند برخورد می کنیم.

دادستان کل کشور: حضور زنان در ورزشگاه آزادی هیچ توجیه شرعی ندارد/ اگر بخواهد ادامه پیدا کند برخورد می کنیم

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری بیان کرد: حضور زنان در ورزشگاه آزادی یک آسیب است و هیچ توجیه شرعی ندارد، چرا مخالفیم چون گناه صورت می گیرد، تماشای بازی ایراد ندارد اما گناهی که صورت می گیرد جای اشکال است.

وی تصریح کرد: از حضور دیروز زنان در ورزشگاه گلایه داریم، نظام ما اسلامی است، ما مسلمان هستیم، وقتی خانمی به ورزشگاه می رود و با مردانی که با لباس ورزشی و نیمه لخت مواجه می شود و آنها را می بیند گناه می کند، برخی دنبال این هستند که حریم ها را بشکنند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: با حریم خصوصی مردم کاری نداریم اما در مجامع عمومی کسی حق ندارد حریم عمومی را آسیب بزند .

وی یادآور شد: با هر مدیری که بخواهد بستر حضور بانوان در ورزشگاه را با بهانه های مختلف فراهم کند برخورد می کنیم.

حجت الاسلام منتظری اظهار کرد: قرار نیست در منظر عمومی هر کس هرجور خواست لباس بپوشد و یا رفتار کند، نصیحت می کنم به مسئولان ورزشی که حرمت دینی را حفظ کنید و اجازه ندهید گناه صورت گیرد. اگر تکرار شود دستور می دهم به دادستان تهران تا ورود کند.

دادستان کل کشور بیان کرد: قرار نیست ۴ نفر با هر هدفی حریم ها را بشکنند و ما ساکت بمانیم، ابتدا نصیحت می کنیم بعد برخورد می کنیم.

در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان سابق استان قزوین تقدیر و محمد قاسمی به عنوان دادستان جدید قزوین معرفی شد.

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • کاربر ناشناس
    0

    به چه دلیل ؟؟؟؟؟چرا زنان حق دارند و باید در راهپیمایی ایام الله ،نماز جمعه و جماعت و دیگر جاها حتی پشتیبانی از جنگ حضور یابند اما حق ندارن فوتبال تماشا کنند جواب بدین لطفاً زور نگید

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای دادستان ، در این تنگناهای اقتصادی و دریایی از مشکلاتی که این مردم بسیار نجیب و کم توقع باهاش دست به گریبان هستند ، اینقدر به این مردم سخت نگیرید آقا..بخصوص چنین مسایل پیش پا افتاده ای..به تاریخ نگاه کنید و ازش درس بگیرید..کاری نکنید که پیمانه ی صبر این ملت پر و لبریز بشه..شکیبایی این مردم نا محدود نیست..بترسید از روزی که جون این ملت به لبشون برسه..جدی بگیرید آقا

  • سیدجلال طاهری
    0

    بسیارخوبه تا بدانندبایدحریمها رارعایت کنندوگرنه برخوردقانونی صورت پذیرد

  • احمدی از روستای بن کمر فریدونشهر
    0

    یک تحقیق بین المللی نشان داد مردم سوئیس شادترین مردم جهان بوده و ایرانی ها از این نظر در بین کشورهای جهان و بالاتر از کشورهایی مثل هند در رتبه ۱۱۰ قرار گرفته اند. آقای دادستان وهمفکرانتان: شما چقدر برای ایجاد محیط شاد برای مردم خودتان تلاش می کنید؟! اصلا خودتان شاد هستید؟!

  • سعید
    0

    ما هم فعلا مخالف حضور زنان دراستادیوم هستیم چون هنوز فرهنگ سازی هواداران(منظورجنبه برد وباخت داشتن،اعتراض نکردن به داور وبازی،لذت بردن ازتماشای بازی نه عصبی شدن درحین بازی،ندادن شعارهای زشت وزننده وانجام ندادن حرکات تحریک آمیزوتشنج آورکه بایدازابتدای کودکی یانوجوانی توسط مسئولان فرهنگی آموزش داده شود) انجام نشده است وزیر ساخت ها(کارت هواداری،بلیت الکترونیک به معنای واقعی،اختصاص جایگاه های مجزا ،امکانات رفاهی کامل درداخل استادیوم و رزرواینترنتی )فراهم نیست ؛مثلا یک نمونه بارزآن اینست که حضورجوانان و فحش های رکیک وحرکات ناشایست آنان اصلا قابل تحمل برای زنان ودختران نیست

  • احمدی از روستای بن کمر فریدونشهر
    0

    سلام ترس دارید نظرات را بذارید

  • احمداحمدی
    0

    با اهدا سلام اقای دادستان محبت فرمایید این همه بی عدالتی و رانت وپولشویی واختلاس
    جنب شرعی دارد که رفتن خانمها به ورزشگها داشته باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها