قتل دختر ۱۰ ساله به دست پدر/ متهم: با کابل برق دخترم را چندین مرتبه هدف ضرب و جرح شدید قرار دادم

جانشین فرمانده انتظامی شهرری از دستگیری پدری که دختر ۱۰ ساله‌اش را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.

قتل دختر ۱۰ ساله به دست پدر/ متهم: با کابل برق دخترم را چندین مرتبه هدف ضرب و جرح شدید قرار دادم

سرهنگ "سیدرضا عمادالدین" شامگاه یکشنبه در این باره گفت: بامداد یکشنبه بیست و نهم مرداد ماه، مرگ مشکوک دختر خردسالی بر اثر ضرب و جرح شدید در خانه‌ای در شهرری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد راهی محل حادثه شدند و با جسد دختر ۱۰ ساله‌ای مواجه شدند که آثار کبودی بر روی بدنش به شدت مشهود بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد یک کابل برق که به نظر می‌رسید آلت قتاله باشد در گوشه‌ای از زمین خانه افتاده است و پدر این دختر بچه احتمالا مشکلات روحی و روانی دارد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: همین موضوع کافی بود تا ماموران کلانتری پدر دختر بچه را هدف تحقیق قرار دهند؛ وی در همان بازجویی‌های اولیه از این جنایت هولناک رازگشایی کرد و گفت که چند سال قبل در کشور افغانستان ازدواج کردم و صاحب دختر شدم اما خیلی زود از همسرم جدا شدم و با تنها فرزندم به ایران آمدم.

به گفته این مقام انتظامی به نقل از متهم، در ایران با یک زن جوان آشنا شدم و مجددا ازدواج کردم و چند سال بعد صاحب فرزندان دیگری شدم؛ روز حادثه ما قصد داشتیم تا به یک دورهمی برویم به همین خاطر دخترم را در خانه گذاشتیم. چند ساعت بعد هنگامی که از دورهمی بازگشتیم با بهم ریختگی خانه مواجه شدم و پی بردم دخترم در نبود ما این کار را انجام داده است؛ بسیار عصبانی شدم و با کابل برق دخترم را چندین مرتبه هدف ضرب و جرح شدید قرار دادم؛ پس از این حادثه فرزندم خوابید اما دیگر صبح بیدار نشد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: ماموران کلانتری پس از این اعترافات، متهم را با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ عمادالدینی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ (مبارزه با قتل) قرار گرفت.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • مرگ انسانیت ! نقص قانون !
    2

    خوبه والا دیگه آقایون بچه هاشون رو وقتی می خوان به هر بهونه ای از سرِ راه بردارن به جرم ناکرده نسخه شو می پیچند و به دیار باقی می فرستند! چرا ؟! چون قانون در این مورد نقصان داره و این رذل های به ظاهر پدر رو به سزای اعمالشان نمی رساند !!!
    واقعاً باید در این زمینه فکری بشه چون آمار فرزند کُشی توی کشور رکورد جهانی رو شکسته !

  • رابی
    2

    از افغانستان با یک بچه به صورت قاچاقچی آمده ایران .احتمالا زن قبلی اش را هم در افغانستان به قتل رسانده.در ایران دوباره تجدید فراش کرده و در نهایت بچه اش را به قتل رسانده. معلوم نیست مملکت است یا گاراژ علی مددی که هر جنایتکاری که در کشورش مرتکب جنایت می شود خیلی راحت از مرز و بدون مزاحمت وارد کشور می شود و کسی هم جلودارش نیست.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بله بدبختانه چه آسان همه میان تو !کاش همونجور که برا بیرون رفتن از اینجا سخت می گرفتند برا اینایی که میان هم سخت می گرفتند که هر کی پا نشه بیاد تو!

    • حامد
      1

      وقتی اتوبوس‌ ها ی حمل و نقل عمومی در مرزهای استانهای شرقی به جای مسافران ایرانی ،مسافران افغانی و پاکستانی سوار می‌کنند و به ایرانی بلیت نمی فروشند و سوار نمی کنند ،وضع از این بدتر هم می‌شود.

  • صادقی
    1

    حیف نام انسان حیف حیف اون طفلی چقدر راحت شد بی شرف به جای اینکه اون طفل معصوم رو ببری مهمانی کتش میزنی وحشیی

  • ناشناس
    3

    بیشتر پرونده های قضایی موجود دردادگاه های ایران مربوط به جرایم افقانها است مردم ایران تاکی باید میزبان این مهمانهای ناخوانده باشند تاکی باید سرمایه های ایران باید توسط آنها حیف و میل بشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      نابود کردن ایرانو

  • ناشناس
    1

    بچه بیچاره دقمرگ شده خدا لعنت کنه همچین پدر و مادرای سنگدل رو

  • ناشناس
    1

    لعنت به تو پدر خدا مرگتون بده شماهارو که اسم انسان رو لکه دار کردین حالم بد شد طفلی بچه چه زجری کشیده کسی نبوده که به دادش برسه

  • ناشناس
    1

    آخه مردک قاتل تو که نمی تونی و عرضه نداری بچه داری کنی ، غلط می کنی بچه بیاری و بعد از مادرش جدا کنی و بروی دنبال خوشگذرانی

  • ناشناس
    1

    خیلی تلخه اما برای دختره مردن بهتر بوده تا با چنین آدمی زندگی کردن الان دختر با هزار حمایت و پشتیبانی خانواده بازم بعضی جاها کم میآره اون طفل معصوم با داشتن چنین خانواده ای چه آینده ای داشت؟ خدایا لطفا لطفا به کسانی که صلاحیت ندارن بچه نده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آفرین به شما! چه زیبا درباره کم آوردن یک دختر در این روزگار نوشته بودید!

  • ناشناس
    1

    تورا خدا ای افغانستان ی های محترم خواهشمندم که انقدر بچه تولید نکنید،بچه ها گناه دارن یکی دوتا کافیه واجبه انقدکارگر تولید کنید

    نظرات شما -
    • ماریا
      1

      افغانی‌ها بچه رو به چشم ابزار کار و تولید نگاه میکنن ،چهار تا پنج بچه رو هر کدومو کنار یه عابر بانک ویه مرکز خرید و یه چهارراه میذارن با یه دسته بال حافظ، بچه خوب با احساسات مردم بازی میکنه وروزی دو میلیون نقد و حداقل یه میلیون کالا از مردم ساده لوح میگیره

  • ناشناس
    1

    پدر این دختر معصوم اگر مشکل روانی داره یا هر مشکل دیگه ی (فقط به فقط) قاضی محترم این انگل رو هم به درک واصل کنه و با همون سیم برق تا جون داره آنقدر بزنن بزنن بزنن تا بمیره . اون دنیا تقاص اون طفل معصوم رو سریع اذش بگیرن تا دنیا یک نفس راحتی از این وحشی صفتان بکشه

  • ناشناس
    1

    بابا اینا دیگه کی اند

  • 🐜
    1

    بهترین حکم ب نظر من قبل از هر دادگاهی شقه شقه بشه گوشت و استخوانشو بندازند جلوی سگ 🐶🐕🐶🐕 🐶🐕🐶🐶🐶🐕🐕🐕 های ولگر

  • علی
    0

    در کشور ما پدر حق کشتن فرزند خود را طبق قانون دارد. این هم یه قانون اشغال دیگه.

  • علی
    0

    خدالعنتت بکنه پست فطرت آخه دختر بچه زدن داره من خودم یه دختر دارم خدا شاهده وقتی تو خیابون دختر بچه ایی میبینم از معصومیت ومظلوم بودنشون اشک تو چشام حلقه میزنه حتی وحشیترین حیوانات هم از وجود امثال تو شرمگین هستن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها