حکم قصاص برای برادرزاده به جرم قتل عمو

پسر جوان متهم است با دخالت در دعوای پدر و عمویش مرتکب قتل شده است.

حکم قصاص برای برادرزاده به جرم قتل عمو

ماجرای درگیری میان دو برادر که به فرزندان آنها کشیده و منجر به قتل یکی از دو برادر به دست برادرزاده شده بود با صدور حکم قصاص برای برادزاده جوان پایان یافت.

 عموزاده‌ها در یک درگیری دسته‌جمعی، به خاطر اختلافی که پدران‌شان با هم داشتند به جان هم افتادند. در این میان یکی از برادران جانش را از دست داد. با شکایت عموزاده‌ها علیه متهم به نام بهروز، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

در جلسه رسیدگی فرزندان مقتول علیه پسرعموی خود شکایت کردند و خواستار قصاص شدند. آنها گفتند: درگیری بین پدر ما با عمویمان بر سر زمین بود و مدت‌ها بود ادامه داشت. روز حادثه دعوا بالا گرفت، بهروز با چوب به سر پدرمان زد و او را کشت. ما درخواست قصاص داریم.

وقتی نوبت به بهروز رسید، او اتهام را رد کرد و گفت: آن روز عمویم با ماشین به من و برادرم حمله کرد و می‌خواست ما را زیر بگیرد. من ضربه‌ای به او نزدم و قتل را قبول ندارم.

متهم که پیش از این به قتل عمویش اعتراف کرده بود گفت: من ضربه‌ای به سر عمویم نزدم. به همین خاطر اتهام قتل را قبول ندارم. من در بازجویی‌های اول گفته بودم برای حفظ جان خودم و برادرم با چوبی که دستم بود یک ضربه به شیشه جلوی ماشین عمویم زدم، اما ضربه‌ای به سر عمویم نزدم. ممکن است در آن دعوا فرد دیگری با چوب به سر عمویم زده باشد.

هرچند متهم اعترافات قبلی‌اش را پس گرفت اما دادگاه با استناد به شواهد موجود در پرونده و درخواست اولیای دم او را به قصاص محکوم کرد.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • عدالت و برابری...
    1

    اگه به جای عمو مثلاً عمه رو میکشتی دادگاه کاری می‌کرد که رضایت بدهند
    زن‌ها رو بکشید قصاص نمی‌شوید
    مرد نکشید رضایت در کار نیست
    یادتون باشه..

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      برو عمه

    • ناشناس
      0

      نمی‌روم عمو...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها