زن خیانتکار باعث اعدام پسرخاله اش شد

پسرخاله جنایتکار که با دسیسه دختر خاله اش شوهر او را به قتل رسانده بود پس از محاکمه به قصاص محکوم شد این متهم پس از ۹ سال بامداد سه شنبه در ندامتگاه مرکزی کرج به دار مجازات آویخته شد.

زن خیانتکار باعث اعدام پسرخاله اش شد

رسیدگی به این پرونده از 9 سال قبل از زمانی شروع شد که زن جوان با مراجعه به اداره پلیس کرج مدعی شد که صبح دیروز همسرش با ماشینش  از خانه خارج شده و دیگر اطلاعی  از وی ندارد .

با آغاز تحقیقات پلیس بود که سرانجام خود زن جوان بعنوان نخستین مظنون این پرونده تحت کنترل نامحسوس قرار گرفت تا اینکه بعد از مدتی کارآگاهان جنایی دریافتند این زن با پسر خاله اش  رابطه  نامتعارفی دارد با ادامه تحقیقات و کنترل تماس های تلفنی آنها بود که مشخص شد این زن از مدتی قبل باپسر خاله اش که از سالها قبل  عاشق  او بوده سر و سری دارد.

پس از بازجویی از این زن و پسر خاله اش بود که راز ناپدید شدن شوهر این زن برملا شد.

این زن که دارای 3 فرزند دارد در اظهاراتش مدعی شد شوهرش او را اذیت میکر دوکتک میزد وقتی ماجرا را به به پسر حاله اش که از قبل او را دوست داشت گفت نقشه قتل او را کشیدند.

پس از اعتراف و محاکمه سرانجام زن خائن به اتهام معاونت در  قتل  به 15سال  حبس  محکوم شد و پسر خاله او نیز که با دستانش مرد جوان را به قتل رسانده بود به اتهام مباشرت در قتل به  قصاص  محکوم شد.

به دنبال صدور این حکم از سوی دادگاه کیفری یک رای صادر شده پس از تایید قضات دیوانعالی بامداد روز سه شنبه 12 مهر ماه این متهم با حضور قاضی اجرای احکام دادگستری کرج در ندامتگاه مرکزی کرج به  دار مجازات  آویخته شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • ناشناس
    1

    زنان خیانتکار و فاسدی که باعث قتل شوهر خود و قصاص نفس مردان اجنبی می گردند!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      کشورتون دینی است این حال و روزشه... وای به روزی که دینی نباشه...

    • ناشناس
      3

      دقیقٱ علت همان دین است که زنان را تشویق به خیانت میکند زن ومرد اقرار کردن که زنا کردن وسنگ سار نمی شوند نتیجه میشود فرزندان زنا زاده وتباهی جامعه که هر روز در حال زیاد شدن است خدا از باعثش نگزره

    • قضاوت کلی
      4

      وقتی انقدر قاطع نظر میدی؛ باید جواب بدی آیا شما میتونستی زندگی زناشویی ک اون زن گذرونده رو تحمل میکردی و و راه خطا نمیرفتی؟؟؟ و آیا اجتماع عرف و قانون ما براحتی اجازه ختم متاهلی رو ب زن میده ؟؟ وقتی حق طلاق صرفاً با مرد هستش!! انسانها باید با علاقه و احترام درکنار هم بمانند نه ب اجبار... ک نتیجه اش بشود همچین فجایعی.. هرکس یکبار زندگی میکند و وجود نسبتها نباید باعث حق مالکیت بر عمر و زندگی دیگری شود.. بجای قوانین ناعادلانه و دستوری.. علم رفتار انسان شناسی و حمایت روانشناسی از خانواده ها انجام بدهید.. ک برای گرفتاریها و مسائل خانوادگی از روی ناچاری و بی پناهی گاهاً بدترین راهکارها را برمی گزینند.. هیچ فرد عاقل و سالمی دشمن خودش نیست.. حرف ها شنیده نمیشود و حقها نادیده گرفته میشود ک عصیانی بوقوع می پیوندد... هرگز یکنفر بتنهایی مقصر نیست*

    • 📰
      0

      هر دو باید اعدام شوند ، با ادامه این وضع دخترهای جوان مثل قانون جنگل شوهر را به کشتن ، خودشان هم بخاطر داشتن فرزند خردسال یا بیشتر عفو خواهند خورد . آیا این وضعیت را مردها با همدستی زن دیگر سر زن خود بیاورند ، همانند خوی حیوان صفتی نخواهد بود . آیا زن و شوهر با کمک هم بر مشکلات غلبه کنند یا قاتل هم شوند .

  • عبدالمجید سجادیان
    0

    اشکال ندارد
    وقتی سری زیرخاک کردی
    یقین داشته باشد سرخودنیزبالای دار کردی
    خانم هم به سزای اعمالشان خواهد رسید زندانی او تمام خواهدشد وبعداززندان بجز خودکشی راه دیگری ندارد

  • بی طرف
    1

    دادگاه اشتباه کرد زن را باید اعدام میکرد

  • ناشناس
    2

    نتیجه می گیریم کتک زدن هم همیشه اثر خوب نداره! به جای 3 تا بچه ساختن کاش اول رو رابطه بهتر داشتن با هم کار می کردند!دلم برای پسرخاله عاشق سوخت! کاش داده بودنش به همین یکی!

  • ناشناس
    0

    مجرم اصلی این زن بدکاره وفاسدوخیانتکاراست قوانین ما متاسفانه در این بار ه ناقص و دارای مشکل است،اگر این زنکه راه را برای فساد باز نمی‌کرد این اتفاق می افتاد

  • حسن
    2

    تحت هیچ شرایطی با زن متاهل وارد رابطه نشید
    جز بدبختی و پشیمانی چیزی نداره
    خلاصی از این رابطه ها هم به همین راحتی نیست
    زن متاهل خیلی خوب بلده چطور یک جوان مجرد رو وابسته خودش کنه و چطور ازش استفاده کنه
    جوان های مجرد خیلی مراقب باشید

  • ناشناس
    1

    اگر زنان خشونت خانگی دیده محلی برای رسیدگی قضایی سریع و موثر به این موارد داشتند شاید کمتر شاهد این جنایت‌ها بودیم...خشونت خانگی در قانون مجازات ندارد و این باعث شده برخی زنان برای فرار از تنگنا به خیانت و جنایت متوسل شوند

  • ناشناس
    1

    به ناشناس ۱۵:۰۴: اثبات جرم زنا اعم از محصنه و غیرمحصنه نیاز به چهار بار اقرار نزد قاضی رسیدگی کننده به پرونده یا گواهی چهار مرد شاهد عادل دارد وگرنه اثبات نمی گردد. به همین دلیل زن خیانتکار از بابت خیانت به همسر سنگسار (رجم) نشده است!

  • شبنم
    4

    تشکر از دستگاه قضایی

    نظرات شما -
    • محسن دهقانی پیشه
      5

      افرین بر دختر گلم مرد بیشرف باید اعدام گردد

  • ناشناس
    1

    زن زندگی آزادی خودش گفته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      درسته....
      زنان اگه آزاد بشن اون آزادی که مد نظر بی‌دین‌ها است چی بشه.....
      هر روز مردان زیادی باید قربانی هوس‌ها بشن....

  • اسَماعیل
    3

    خجالت بکشید چرا عادت کردید مغز خالیتون رو تخلیه کنید، مشکل را باید روانشناس شناسایی کند و نظر بدهد، البته روانشناس استاندارد، نه روانشناس هایی که بیسواد و پولکی هستند

  • ناشناس
    1

    از این دست پسرخاله ها وروابط ها در زیر پوست شهرزیاده بیشتر دوستی ها یا برا مال یا ناموس یکدیگر است ‌مراقب باشید از این قبیل روابط دوستانه خانوادگی که زیاد شنیدم معمولا از هر خانواده یک خانم واز خانواده دیگر یک مرد باهم سر و رازی دارند که بقیه اعضا خانواده نمی دانندو روزی میفهمند که دیر شده در هر جایی از قول و قرار هستید با توکل برخدا منصرف شوید وبرای همیشه ان را ترک کنیدکه وعده بهشت دنیا واخرت دارد واگر ادامه دهید رسوایی دنیا عذاب جهنم دارد

  • ناشناس
    2

    زنِ مستقل میتونه از رابطه ای که دوست نداره ، بیرون بیاد . زنِ نیازمند ، نادان ، نکران ، ناتوان ، میره به سمت کارهای اشتباه .

    تو این داستان زن باعث فتنه شده . مرد هم نادانه و ناتوانه و نیازمند .

    ایرادِ اصلی عدم استقلالِ زنه

  • ناشناس
    0

    شعار زن زندگی آزادی شعاری است که غربیها از طریق فضای مجازی برای متلاشی کردن اساس خانواده در ایران طراحی نموده اند جوانان ما و خانواده ها باید مراقب باشند در مورد چنین حوادث دلخراشی نمی توان پیش داوری کرد لکن شیطان همواره در مسیر انسان است بطوریکه بهشت را از جنگمان خارج نمود..در اسلام طلاق گزینه ای است مترقی که باید به هنگام از آن استفاده شود ..

  • ناشناس
    0

    من در عجبم چرا قانون کاری به زنان خیانتکار ندارند و این مردان هستند که بعد از خیانت یا باید با زنان خیانتکارشون بسوزند و بسازند یا تا ابد مهریه بپردازند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها