قتل زن ۲۵ ساله در شیراز/ قاتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شیراز گفت: قاتلی که بامداد امروز در شیراز خانمی ۲۵ ساله را به قتل رسانده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر و روانه دادسرا شد.

قتل زن ۲۵ ساله در شیراز/ قاتل دستگیر شد

سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در محله «سنگ سیاه» شیراز، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ عباسیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند که دو نفر خانم که در کوچه در حال تردد بوده‌اند توسط دو جوان با چاقو مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند و ضاربان که برادر نیز بوده‌اند متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه یکی از مجروحان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است، گفت: از همان لحظات اولیه مأموران دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ شجاعی عنوان کرد: مأموران کلانتری ۱۳ عباسیه با اقدامات فنی و تخصصی قاتل ۱۹ ساله را شناسایی و موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه وی را به همراه برادرش (۳۱ ساله) و یک نفر دیگر که به همراه آن دو خانم بوده و در درگیری نقش داشته است دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود اقرار کرد، اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

گفتنی است عامل اصلی درگیری ایجاد مزاحمت فرد قاتل برای مقتول بوده است.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    تف به ذاتشون بی ناموس ها.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها