دستگیری ۳ نفر از مظنونین به قتل در بویراحمد

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۳ نفر از مظنونین به قتل در روستای دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد.

دستگیری ۳ نفر از مظنونین به قتل در بویراحمد

 سرهنگ سعید بالش زر در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در روستای دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد شخصی در روستای دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد توسط چند نفر با اسلحه گرم به شدت مجروح و متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری مأموران انتظامی شهرستان بویراحمد پس از تلاش شبانه روزی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده، محل تردد و مخفیگاه ۲ نفر از مظنونین به قتل را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و یک نفر از مظنونین به قتل با همکاری خانواده خودش را به پلیس معرفی کرد.

 بالش زر با اشاره به اینکه مأموران از مظنونین به قتل ۳ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها