گلدن استیت وریرز 108-100 اوکلاهاما تاندر؛

پیروزی مدافع عنوان قهرمانی NBA در اولین دیدار با درخشش استفن کری

گلدن استیت فصل را با پیروزی آغاز کرد.

پیروزی مدافع عنوان قهرمانی NBA در اولین دیدار با درخشش استفن کری

در حساس ترین دیدار شب اول فصل جدید NBA، تیم گلدن استیت وریرز مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در خانه با نتیجه 108-100 برابر حریف خود اوکلاهاما تاندر به برتری برسد.

این گلدن استیت بود که از همان ابتدا بازی را بهتر از حریف خود آغاز کرد. پرتاب های با دقت بالا و هماهنگی بین دفاع و حمله باعث شد تا کوارتر اول مسابقه با برتری 31-23 گلدن استیت به پایان برسد. با آغاز تایم دوم هرچند باز هم گلدن استیت بود که جریان بازی را در دست داشت اما تاندر نیز نمایش بهتری از خود به خصوص در فاز دفاعی ارائه کرد. در نهایت این کوارتر جذاب با پیروزی 26-24 گلدن استیت خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم شرایط به سود تاندر تغییر کرد. این تیم که راسل وستبروک را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، با درخشش پل جرج در کوارتر سوم موفق شد به برتری 32-26 برسد و تا حدی ازا ختلاف را کمتر کند. در کوارتر حساس چهارم اما باز این گلدن استیت بود که شرایط بازی را در دست گرفت. بازی درخشان استفن کری این اجازه را به تاندر نداد تا بتواند باز هم اختلاف را کم کند و در نهایت وریرز 25-21 پیروز تایم چهارم شد تا در مجموع نیز بتواند دیدار اول فصل را با برتری سپری کند.

1544

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها