ایران صفر _ برزیل ۳/ تیم ملی والیبال از قهرمانی جهان حذف شد

تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل برزیل از صعود به مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی جهان بازماند و حذف شد.

ایران صفر _ برزیل ۳/ تیم ملی والیبال از قهرمانی جهان حذف شد

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه سه‌شبه شب به مصاف برزیل رفت و با حساب سه بر صفر (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ ) شکست خورد. به این ترتیب ایران از صعود به یک چهارم نهایی بازماند و حذف شد.  

ست اول با امتیازگیری برزیل شروع شد، دقایقی دو تیم پایاپای پیش رفتند اما برزیل ۸ بر ۴ از ایران پیش افتاد و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی اولین وقت استراحت فنی خود را گرفت. در ادامه هم برتری برزیل حفظ شد و در حالی که حریف ۱۹ بر ۱۴ از ایران جلو بود، عطایی دومین وقت استراحت را هم گرفت. در نهایت برزیل ۲۵ بر ۱۷ این ست را از آن خود کرد.  

امین اسماعیل‌نژاد که در ست اول عملکرد خوبی نداشت در ست دوم دو امتیاز پیاپی برای ایران گرفت و اختلاف ایران را با برزیل به یک امتیاز رساند. در ادامه دو تیم در امتیاز ۷ برابر شدند اما برزیل به تدریج پیش افتاد و ۲۰ بر ۱۶ تیم برتر میدان بود. ملی‌پوشان کشورمان چند امتیاز پیاپی کسب کردند تا سرمربی حریف در حالی که تیمش ۲۲ بر ۲۱ جلو بود، درخواست وقت استراحت کند.   برزیل ۲۵ بر ۲۲ در این ست هم به پیروزی رسید.  

اولین امتیاز ست سوم را ایران گرفت و برای اولین بار در این بازی از حریف خود پیش افتاد. در حالی که بازی ۶ بر ۳ به سود ایران بود، برزیل بازی رابه تساوی ۶ بر ۶ رساند. وقتی برزیل ۱۳ بر ۱۰ از ایران پیش بود، عطایی درخواست وقت استراحت کرد. ایران با عملکرد خوب اسفندیار و عبادی‌پور در امتیاز ۱۷ بازی را به تساوی کشاند. دو تیم در ادامه پایاپای پیش رفتند اما در نهایت برزیل ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد.

میلاد عبادی‌پور، امین اسماعیل‌نژاد، محمدطاهر وادی، امیرحسین توخته، علی اصغر مجرد، محمدجواد معنوی‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور در ترکیب ابتدایی تیم ایران قرار داشتند.  

تیم ایران در مرحله گروهی این مسابقات مقابل آرژانتین و مصر به پیروزی رسید و با شکست برابر هلند به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله حذفی صعود کرد و حریف برزیل شد.  

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ارمان
    2

    هدف الله است .بقیه بهانه است

  • ناشناس
    0

    با کمال احترام به همه مربیان تیم ملی و سایر مربیان داخلی باید عرض شود که این بالاترین سطح پتانسیل کادر مربیگری داخلی هست یعنی سطح دوم والیبال دنیا. در حالی که والبیالیست های ما بدون هیچ اغراقی واقعا در سطح اول دنیا می باشند. و با یه برنامه ریزی خوب و مربیان تراز اول می تونیم یکی از تیم های برتر دنیا باشیم.

  • وحید
    2

    همانطوریکه گفتم تیم ایران شخصیت قهرمان نداره !!! ممکن بشه با تدارکات تیم ساخت اما نه تیم قهرمان !!!! همونطوریکه گفتم شخصیت تیمی ما یک تیم پر نوسان هست که قابل اتکا برای قهرمانی نیست !!!! سناریوی تیم توریستی بودن الان سالهاست که ادامه داره تیم ما شده یک حریف تمرینی خوب برای تیمهای قهرمان و مثل اینکه ما داریم هزینه تیمهای قهرمان رو میپردازیم ..!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    تفکرات عطایی فقط در حد باشگاهی ایران است ،، شوک به تیم در تمام کشورها وجود دارد که در ایران نیست ، مجرد تاثیر مثبتی در تیم ندارد فقط بعد از این همه وقت سرویس را سرعتی میزد که دیشب ام را کنار گذاشت در دفاع تعطیل البته در یک خط مواقعی که مجرد در خط دفاست خیلی راحت توپ حریف امتیاز میشود و مواقعی که در خط عقب است چون دفاع قوی تر میشد از جای خالی استفاده میکردند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      عطايي مربي نبود مربا بود ! تفكرات اشتباه و عدم وجود تاكتيك مشخص و عقلاني
      مربي خارجي در حد ولاسكو اين تيم رو قهرمان ميكرد

  • صادق جعفری
    1

    این تیم نیاد ایران بهتر، میگفتن اگه با هلند میبردیم می افتادیم با اوکراین راحت میبردیم به خدا این تیم دیشب می افتاد با افغانستان هم می باخت این بچه دیشب همه دبرس بودن آقای اعطایی جون خودت برو بزار یکی دیگه بیاد نزار مثل تاج و تیم ملی فوتبال بشه

  • Amir
    2

    خداییش عاشق این اخلاق ایرانیها باید بود که می‌خوان در همه ی عرصه ها قهرمان باشند انگار بقیه بوقن.خیلی هم خوب بودن باید بهشون افتخار کرد تا همین ده پانزده سال پیش رویای بردن ژاپن و کره جنوبی رو داشتیم حالا هر سال لیگ ملتها و جام جهانی و جام واگنر هم برامون کمه

  • ناشناس
    1

    ما با سطح پائین دانش و تجربه سر مربیان داخلی به هیچ رتبه بالایی در سطح والیبال جهان و المپیک نه تنها نمی رسیم بلکه در حال از دست دادن دستآوردهای گذشته سرمربیان خارجی تیم ملی هستیم! ما در مسابقات جهانی لهستان چه از لحاظ دفاع روی تور و چه حمله و چه سرویس افتضاح بودیم و بیشتر امتیازاتی که بدست آوردیم ناشی از اشتباهات حریف بود! تیم ملی برزیل آن تیم سابق نبود و اگر سرمربی خارجی مانند کوآچ و ولاسکو داشتیم قطعاً برزیل را سه بر صفر شکست می دادیم! تیم ژاپن با وجود قد نسبتاً کوتاه بازیکنان خود نسبت به دیگر رقبا نمایش بسیار خوبی در این رقابتها از خود نشان داد و در رقابتی نزدیک نتیجه را سه بر دو به فرانسه واگذار کرد و ناباورانه حذف شد! ژاپن با بازی خوب و سرمربی خارجی خوب خود جایگاه اولی ما را در آسیا با خطر مواجه کرده و آنرا به نفع خود تصاحب نموده است! تیم ملی بزرگسالان والیبال ایران نیاز دارد کوآچ سرمربی صربستانی سابق تیم ملی والیبال بزرگسالان که ایران را به مقام چهارمی جهان رساند دوباره او را به نیمکت تیم ملی باز گرداند!

  • ناشناس
    0

    تیم والیبال ایران اگه در حریر زیر بازی میکرد تموم تیم هارو میبرد فقط عیبش اینکه اصلا دفاع درستی نداره

  • ناشناس
    0

    به درک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها