سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خبر داد:

ابتلای ۳ بازیکن والیبال نشسته به امیکرون

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از ابتلای ۳ بازیکن این تیم به بیماری امیکرون خبر داد و گفت: البته این ۳ بازیکن در حال حاضر شرایط خوبی دارند و به زودی تمرینات خود را با سایر ملی پوشان شروع خواهند کرد.

ابتلای ۳ بازیکن والیبال نشسته به امیکرون

فرید صائبی اظهار کرد: چهارمین اردوی تیم ملی والیبال نشسته در حالی از روز گذشته در محلات آغاز شده است که مرتضی مهرزاد، سید محمدحسینی و مهدی بابادی بعد از پایان اردوی سوم به دلیل ابتلا به کرونا شرایط حضور در اردو را نداشتند که البته در حال حاضر تست آنها منفی اعلام شده و از امروز شنبه به جمع سایر ملی پوشان اضافه خواهند شد.

وی گفت: برای این که بازیکنان در فضای امن و بدون استرس تمرینات خود را پیگیری کنند، اردو در شرایط قرنطینه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، حتی محل غذاخوری بازیکنان اختصاصی است و کسی به جز بازیکنان حق رفت و آمد در  آن جا را ندارد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پاسخ به این پرسش که آیا داوود علیپوریان به تیم ملی ملحق شد یا خیر؟ تصریح کرد: از اردوی چهارم وی به تیم اضافه شد، امیدوارم با حضور وی تیم هماهنگ و خوبی را برای مسابقات جام جهانی که اردیبهشت ماه در چین برگزار می شود، آماده کنیم.

وی در پایان در خصوص وضعیت تیم، گفت: بازیکنان در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و مشکل خاصی وجود ندارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها