سرپرست تیم ملی والیبال تأکید کرد:

بردیا سعادت دیگر جایی در تیم بزرگسال ندارد/ خودش و خانواده اش مقصر هستند

سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد: با توجه به مهلت داده شده سعادت دیگر جایی در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا ندارد. امیدوارم روزی او متوجه شود سرباز تیم ملی است.

بردیا سعادت دیگر جایی در تیم بزرگسال ندارد/ خودش و خانواده اش مقصر هستند

مصطفی کارخانه در گفتگویی، درباره آخرین وضعیت بردیا سعادت برای حضور در تیم بزرگسالان گفت: سعادت تا روز جمعه فرصت داشت به تیم ملی ملحق شود اما این اتفاق رخ نداد. با توجه به لطفی که عطایی، داورزنی، فدراسیون و مجموعه والیبال به این جوان داشت انتظار داشتیم او نیز جواب ما را با محبت بدهد. به هر حال او بازیکنی است که روی اش سرمایه گذاری انجام شده و الان او متوجه نیست سرباز تیم ملی می‌باشد.

سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد: برای اینکه سعادت سر خورده نشود با لطف و محبت به او اجازه داده شد که در تیم باشگاهی اش حضور یابد اما تا این لحظه به تیم ملی ملحق نشد. او، خانواده اش و مدیربرنامه اش مقصر هستند قطعاً دیگر سعادت در ترکیب تیم قهرمانی آسیا جایی ندارد و این فرصت را به فرد دیگری می‌دهیم و او امین اسماعیل نژاد است که بسیار در تمرینات زحمت کشیده است.

وی در پاسخ به این سوال که پس تکلیف تیم اعزامی به قهرمانی آسیا مشخص است، گفت: بله، قطعاً سعادت دیگر جایی ندارد و همان ۱۴ نفر عازم خواهند شد.

کارخانه در پاسخ به این سوال که برای تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان جهان چطور؟ گفت: این نیز به تصمیم بهروز عطایی برمی گردد، اما تکلیف تیم بزرگسالان مشخص است و سعادت دیگر در این تیم جایی ندارد. ما می‌خواستیم سعادت از نظر روانی دچار مشکل نشود به همین دلیل به او محبت شد تا در تیم باشگاهی اش حضور یابد اما انتظار بیشتری از او داشتیم امیدوارم او متوجه شود که سرباز تیم ملی است.

در پی غیبت بردیا سعادت در اردوهای تیم ملی بزرگسالان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا فدراسیون والیبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه ویکستورم کره جنوبی و فدراسیون جهانی خواهان بازگشت بردیا سعادت تا دوم شهریور به ایران بودند اما این اتفاق تا روز ششم شهریور رخ نداد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • سعید
    1

    اتفاقا اسماعیل نژاد خیلی بهتره و قطعا پشت خط زن اصلی تیم ملی درآینده نزدیک خواهدبود؛بردیا سعادت هنوز به پختگی کامل نرسیده وبه زمان نیاز داره واحتمالا درالمپیک بعدی هم نباشه زیرا باوجود امیرغفور صابرکاظمی وامین اسماعیل نژاد هیچ شانسی نخواهدداشت.

    نظرات شما -
    • سِحر نگاه
      0

      سعید! ببند دهنتو لطفا تین ملی مونده بود که تو ارنج بدی

    • سعید
      0

      اره مدرسه پیر مردها درست کنید با لجبازی جوانها را کنار بزارید روی پاتالا سر مایه گداری کنید

    • شریف
      1

      من هم باسعیدموافقم چون بهتره بردیا سعادت ازبازی درلیگ کره که درآسیادرسطح پایینی ست تجدید نظرکنه وگرنه بااین روندشانسی برای حضور درتیم ملی نخواهد داشت.

  • مریم
    0

    برو بابا مردم دارند میمیرند تو به فکر چی هستی

  • راد
    0

    مهم نیست به کشور دیگر مهاجرت میکند و با توجه به سن کم او خیلی زود مقیم و سپس شهروند آن کشور شده و در المپیک بعدی جلو تیم ایران بازی خواهد کرد .

  • بهزاد
    0

    بعضی ها غوره نشده مویز میشن .

  • حامد
    0

    کسی که در تیم ملی جا ندارد شما هستید نه بردیا سعادت که هنوز جوان است و فرصت دارد والیبال را ادم هایی مثل شما و موسوی خراب کردید بردیا نیاز به شما ندارد او را هن مجبور کنید تا پناهنده یک کشور دیگه بشه

  • زندی
    0

    اینم میخواد پناهنده بشه.جای وطن فروشو قهرمان عوص شده

    نظرات شما -
    • صفی الله هاشم پور
      0

      چرا یک طرفه قضاوت می کنید شاید تیم کره ای مجوز نداده بیاد توی ایران با ساندیس عوض شو در میارن نه این که خیلی مثل کشورای دیگه به قهرمانا رسیدگی می کنن قهرمان کشتی جهانو سوپور کردن قهرمان المپیک دست فروشی .شما باید خجالت بکشید نه اون.

    • سِحر نگاه
      0

      بردیا از وطن دوستهایی است که امثال شما توی جیبش گم میشند شما چه هنری داری به جز پاچه خواری...

  • Zahra
    0

    گرچه شوکه شدیم ولی با توجه به سوابق فدراسیون نسبت به بازیکنایی که عمرشونو پای تیم ملی گذاشتن، واقعاً حق داره که نیاد. حتی اگه تغییر تابعیت هم بده عجیب نیست و بهش حق میدم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها