بازگشت شهرام به تیم ملی

شهرام محمودی برای چندمین بار در سال های اخیر به تیم ملی بازگشت تا در راه حضور در المپیک شاگردان کولاکوویچ را همراهی کند.  

بازگشت شهرام به تیم ملی

در حالی که شهرام محمودی ۲، ۳ سالی است در ترکیب تیم ملی به میدان نمی رود، چند باری در این مدت برای بازگشت او صحبت هایی مطرح شده، اما در آخر این بازیکن باتجربه پشت خط مانده است.

آخرین بار همین چند ماه قبل بود که شهرام محمودی بعد از مصدومیت در لیگ برتر، با کولاکوویچ صحبت کرد تا خودش را برای مرحله اول انتخابی المپیک در روسیه آماده کند و وقتی تیم ملی در لیگ ملت ها بود، او در تهران اختصاصی تمرین می کرد.

در آخر هم شهرام اعلام کرد به شرایط آرمانی نرسیده و به همین دلیل بعد از صحبت با کولاکوویچ اردوی تیم ملی را ترک کرد.

دیگر به نظر نمی رسید راهی برای بازگشت شهرام محمودی مانده باشد و در لیست کولاکوویچ برای مرحله دوم انتخابی المپیک هم نامی از این بازیکن به چشم نمی خورد، اما مصدومیت غافلگیر کننده امیر غفور همه چیز را تغییر داد.

کولاکوویچ که از اهمیت حضور یک بازیکن باتجربه در پست پشت خط زن آگاه است، نتوانست به جوان هایی همچون پوریا یلی و صابر کاظمی اکتفا کند و از شهرام محمودی بار دیگر دعوت کرد.

این بار هم شهرام در نقش ناجی تیم ملی وارد صحنه شده و در کنار هم بازی های قدیمی خود همچون سعید معروف خودش را برای مسابقات سرنوشت ساز انتخابی المپیک در چین آماده می کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها