گزارش بداخلاقی یلی به کمیته انضباطی والیبال

پوریا یلی پشت خط زن تیم والیبال پیکان در بازی با سایپا به دلیل فحاشی به بازیکن سایپا و به کار بردن الفاظ رکیک غیر ورزشی، برای دقایقی بازی را متوقف کرد.

گزارش بداخلاقی یلی به کمیته انضباطی والیبال

روز گذشته در جریان ست سوم بازی تیم‌های سایپا و پیکان در هفته هشتم لیگ‌برتر والیبال، پوریا یلی پشت خط زن تیم پیکان پس از ناموفق بودن مقابل امین اسماعیل‌نژاد پشت‌ خط زن سایپا در کسب امتیاز، به دلیل خوشحالی‌های اسماعیل‌نژاد با او درگیری لفظی پیدا کرد و با به کار بردن الفاظ رکیک ناشایست برای دقایقی بازی را متوقف کرد.

با این حال داور و ناظر بازی عملکرد خوبی در این صحنه داشتند و امیدوار حاتمی به عنوان ناظر با ورود به موقع به این مسئله حواشی را پایان داد و داور اول بازی نیز با دادن کارت زرد به پشت خط زن سایپا به دلیل خوشحالی‌های تحریک آمیز و دادن کارت قرمز به پشت‌ خط زن پیکان این حواشی را کنترل کرد.

امیدوار حاتمی پیشکسوت داوری والیبال ایران و ناظر بازی تیم‌های پیکان و سایپا در مورد این اتفاق گفت: این موضوع دقیقا به کمیته انضباطی گزارش خواهد شد و اگر کمیته انضباطی صلاح بداند، یلی را به کمیته احضار می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا از سطح داوری‌های لیگ تا هفته هشتم رضایت دارد؟ اظهار کرد: بدون بزرگ نمایی باید بگویم که عملکرد داورها تا به اینجای فصل خوب بوده است و تنها مشکلاتی در بحث داوران خط داریم که باید بیشتر به آن توجه کرد. متاسفانه افرادی که نه در لیگ یک و نه در سطح استانی پرچم زده‌اند به عنوان داور خط انتخاب می‌شوند که باعث حاشیه می‌شود.

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: همانطور هم که دیدید پس از اشتباهات یکی از داور خط‌های بازی پیکان و سایپا، مجبور شدیم داور خط را تغییر دهیم. بهتر است هیات‌ها در این مورد تصمیمات بهتری بگیرند و از داوران باتجربه استفاده کنند. اعتقاد دارم که باید به جوانان فرصت داد اما آنها باید گام به کام و در کنار باتجربه‌ها به تجربیات خود بیافزایند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها