یوسفی: چرا هواداران شهرداری ورامین محروم نشدند

لیبرو پیام مشهد گفت: همان اتفاقاتی که فضل گذشته در مشهد رخ داد، در ورامین هم اتفاق افتاد و اگر هواداران پیام محروم شدند، هواداران ورامینی نیز باید محروم می‌شدند.

یوسفی: چرا هواداران شهرداری ورامین محروم نشدند

مجتبی یوسفی در خصوص تقابل تیمش با پیکان تهران در هفته سوم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: متاسفانه علاوه بر مشکلات قبلی تیم، بهنام فرید هم مصدوم شده و احتمالا او در مصاف با پیکان کنار ما نخواهدبود. علاوه بر آن نخستین بازی پیام در مشهد بدون حضور هواداران‌ برگزار می‌شود و از حمایت پرشور و گرم آن‌ها برخوردار نیستیم.

وی افزود: حضور تماشاگران همیشه نقطه امید است و با تشویق‌ گسترده، همیشه به ما در جبران امتیازهای عقب افتاده کمک می‌کنند. عدم حضور هواداران در این بازی ضرر بزرگی به پیام می‌زند.

لیبرو تیم والیبال پیام مشهد ادامه داد: در مرحله پلی‌آف فصل گذشته در ورامین، تماشاگران این تیم در پایان بازی به داخل زمین آمدند و زد و خورد به وجود آمد. شهرداری ورامین بر خلاف تیم پیام مشهد با فدراسیون والیبال ارتباط خوبی دارد که نتیجه‌ آن محرومیت دو جلسه‌ای هواداران پیام از دو بازی سخت و ابتدایی فصل شد. همان اتفاقاتی که در مشهد رخ داد، در ورامین نیز به وجود آمد و اگر هواداران پیام محروم شدند، هواداران ورامینی نیز باید محروم می‌شدند. رای علیه هواداران مشهدی و پیام ناعادلانه بود.

یوسفی در خصوص تقابل تیمش با شهرداری ورامین در هفته نخست لیگ برتر خاطرنشان کرد: در شرایطی در ورامین به مصاف حریف رفتیم که کلا سه روز بود، با حضور تمام بازیکنان تمرین کرده‌بودیم. پیش از این دیدار حتی یک بازی تدارکاتی هم نداشتیم. مطمئنا اگر بازی تدارکاتی برگزار می‌کردیم و حداقل یک ماه تمرینات خوبی پشت‌سر می‌گذاشتیم، شهرداری ورامین را در این شهر شکست می‌دادیم.

لیبرو پیام مشهد با اشاره به دیدار برابر پیکان یادآور شد: کادرفنی آنالیز خوبی از پیکان داشته و امیدواریم پیکان را ببریم تا استارت خوبی در مشهد زده باشیم. از آن جا که بازی‌ها فشرده برگزار می‌شود، شکست در این دیدار به تیم‌ لطمه می‌زند و فقط برای برد به میدان خواهیم‌رفت.

وی در خصوص هدف پیام از حضور در لیگ برتر والیبال عنوان کرد: سرمربی تیم، اکبر خداوردی قول داده تا تیم را در لیگ نگه دارد، اما فکر می‌کنم اگر خوشبینانه نگاه کنیم، می‌توانیم به پلی‌آف صعود کنیم که نتیجه خوبی خواهدبود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها