شاهین‌طبع: مشکلی برای حضور همزمان در تیم ملی و باشگاه ندارم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت:‌ مشکلی برای حضور همزمان در تیم ملی و باشگاه ندارم و مهم مدیریت کار است.

شاهین‌طبع: مشکلی برای حضور همزمان در تیم ملی و باشگاه ندارم

مهران شاهین‌طبع در مورد حضور همزمانش در تیم ملی و تیم شهرداری گرگان اظهار داشت: این کار هم محاسنی دارد هم می‌تواند معایبی داشته باشد. در هر صورت اتفاقی است که در ورزش ما همیشه برای مربیان داخلی افتاده و ما هم جدا نیستیم. در کشورهای دیگر هم این شرایط وجود دارد. در هر صورت فکر می‌کنم این شرایط عادی است و برای همه مربیان وجود دارد، اما مسئله مهم این است که این کار چطور از سوی سرمربی و فدراسیون مدیریت و برنامه ریزی شود. من تجربه این کار را هم قبلا هم داشته‌ام.

وی در مورد قرارداد با فدراسیون و اینکه بعد از راهیابی به المپیک با مسئولان کمیته و وزارت جلسه‌ای داشته است یا خیر، گفت: قراردادی ندارم و با مسئولان کمیته ملی المپیک یا وزارت ورزش هم جلسه‌ و صحبتی نداشته‌ام، اما با رئیس فدراسیون مذاکره شفاهی کردیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد حضور در کاپ آسیا عنوان کرد: این رقابت‌ها یکی از سه پنجره مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا است و با قطر و سوریه بازی داریم که مهم هستند.

شاهین طبع در مورد برنامه ریزی برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی قبل از المپیک اظهار داشت: در حال حاضر تیم‌ها و بازیکنان مشغول لیگ هستند و به نظر من همین رقابت‌ها می‌تواند گام مهمی برای حضور خوب در المپیک باشد. امیدوارم کیفیت تمرینات به شکلی باشد که بازیکنان پیشرفت کنند. از سوی دیگر با توجه به برنامه‌‌های فدراسیون ما از اواخر اردیبهشت و خرداد فرصت آماده سازی داریم که بیشتر برای انجام بازی‌های تدارکاتی خواهد بود.

وی در مورد اینکه حقوقی که از تیم ملی دریافت می‌کنید آیا قابل گفتن است یا خیر، عنوان کرد: سال ها است که این مسائل در ورزش ما بوده و برای بهتر شدن شرایط نیازمند این هستیم که برنامه ریزی خوبی از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صورت بگیرد. باید حقوقی که برای مربیان ملی در نظر می‌گیرند به صورت مصوبه باشد و به فدراسیون‌ها ابلاغ شود.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها