آمار بازی تیم ‌ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین

آمار بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین در رقابتهای جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، از طرف فدراسیون‌جهانی منتشر شد.

آمار بازی تیم ‌ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (جمعه) ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۸ در حالی که دو ست نخست بازی را به آرژانتین واگذار کرده بود، با عملکردی فوق‌العاده از ست سوم تا ست پنجم به برتری رسید تا مجموعا ۳ - ۲ (۲۵-۲۷، ۲۳-۲۵، ۲۵-۱۹، ۲۵-۱۷ و ۱۵-۱۰) برنده این دیدار شود.

در این بازی ایران ۵۲ امتیاز از آبشار، ۱۳ امتیاز از دفاع، ۸ امتیاز از سرویس و ۳۶ امتیاز از خطاها و اشتباهات بازیکنان آرژانتین به دست آورد.

همچنین آرژانتین نیز ۵۹ امتیاز از آبشار، ۸ امتیاز از دفاع روی تور، ۱۱ امتیاز از سرویس و ۲۴ امتیاز از خطاها و اشتباهات بازیکنان ایران کسب کرد.

در پایان این دیدار "پالاسیون" با کسب ۲۰ امتیاز برای تیم ملی آرژانتین، امتیاز آورترین بازیکن زمین معرفی شد. یلی نیز با کسب ۱۸ امتیاز در این مسابقه، امتیاز آورترین بازیکن تیم ایران شد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امین
    0

    سلام. خدا قوت و خسته نباشید میگم به بازیکنان و سرمربی و کادر تیم ملی والیبال ایران. ضمنا می خواستم بگم از گزارشگر والیبال ایران . آرژانتین در شبکه سوم سیما خیلی بدم اومد که فقط منفی بافی می کرد و سرمربی و بازیکنان را مسخره میکرد ... دوباره نگاه کنید به گزارشش می گفت : " سرمربی هم که فقط نگاه میکنه...از حضرتپور هم تشکر میکنم که نگاه میکنه به توپ و ... " و کلی تعریف و تمجید سرمربی و بازیکنان تیم آرژانتین اما در باره خودمان فقط نگاه انتقادی تمسخرگونه ای داشت نه انتقاد سازنده به طوری که ما در بازی 9_10بودیم و او میگفت امتیازهای پیاپی از دست میدیم کسی نبود به او تذکر بکند و برخورد کند تازه متاسفانه باید گزارشش را هم تحمل میکردیم... متاسفم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها