پالار: هدف ما راهیابی تیم بسکتبال به مسابقات جهانی است

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر 23 سال گفت‌: تمام تلاش‌مان بر این است تا در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در تایلند جواز حضور در مسابقات جهانی کانادا را کسب کنیم.سرمربی تیم‌ ‌ملی بسکتبال با ویلچر زیر 2...

پالار: هدف ما راهیابی تیم بسکتبال به مسابقات جهانی است

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر 23 سال گفت‌: تمام تلاش‌مان بر این است تا در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در تایلند جواز حضور در مسابقات جهانی کانادا را کسب کنیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال گفت‌: تمام تلاش‌مان بر این است تا در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در تایلند جواز حضور در مسابقات جهانی کانادا را کسب کنیم.

حسن پالار در ارزیابی از وضعیت تیم‌ ‌ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال برای شرکت در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان که دوم تا نهم بهمن در تایلند برگزار خواهد شد، افزود: این تیم پس از سپری کردن سه اردوی آمادگی، در حال‌ حاضر در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و در جریان این سه اردو سعی کردیم بهترین‌ها را برای انتخابی قهرمانی جهان گزینش کنیم تا جزء سه تیمی باشیم که جواز صعود به مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر را که خرداد سال آینده در تورنتو کانادا برگزار خواهد شد، کسب کنیم.

او زمان برگزاری چهارمین و آخرین اردوی تیم‌ ‌ملی بسکتبال با ویلچر را 25 دی تا دوم بهمن در محل فدراسیون عنوان کرد و گفت‌: هر چند 12 بازیکن اعزامی به این رقابت‌ها با شرکت در مسابقات قهرمان کشوری و لیگ برتر از شرایط آمادگی خوبی برخوردارند، اما اگر قبل از اعزام به تایلند در یک تورنمنت برون مرزی شرکت می‌کردند، وضعیت بهتری در تایلند برای صعود داشتیم.
البته با بازبینی که از فیلم بازی‌های حریفان خود (چین، استرالیا، هند، تایلند، عربستان و ژاپن) داشتیم، ژاپن و استرالیا رقیبان اصلی ما در این مسابقات خواهند بود.

پالار ادامه‌ داد: قرار بود این رقابت‌ها در دو گروه چهار تیمی برگزار شود، اما چون تیم مالزی انصراف داد رقابت‌ها در یک گروه و به صورت دوره‌یی برگزار خواهد شد تا سه تیم اصلی که جواز صعود به مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر زیر 23 را کسب می‌کنند، مشخص شود.

سرمربی تیم‌ ‌ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال در پایان خاطرنشان کرد: تمام هدف‌گذاری ما این است که در مسابقات انتخابی، جواز صعود به مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال را کسب کنیم و این تیم را جهانی کنیم.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها