یلی و حضرت‌پور از فردا به اردوی تیم ملی والیبال اضافه می‌شوند

دو بازیکن تیم ملی والیبال جوانان از فردا تمرینات خود با تیم بزرگسالان را آغاز خواهند کرد.

یلی و حضرت‌پور از فردا به اردوی تیم ملی والیبال اضافه می‌شوند

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک به میزبانی روسیه آماده می‌کند. ملی‌پوشان از روز سه‌شنبه اول مرداد تمرینات خود را زیر نظر ایگور کولاکوویچ آغاز کرده‌اند و تا زمان اعزام تیم به روسیه این تمرینات ادامه خواهد داشت.

ایگور کولاکوویچ برای شرکت در این تمرینات، سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، علی شفیعی، علی اصغر مجرد، مسعود غلامی، محمد جواد معنوی‌نژاد، جواد کریمی و محمدرضا مؤذن را دعوت کرد.

پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور، دو بازیکن تیم ملی جوانان که به اردوی تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شده‌اند پس از اتمام رقابت‌های قهرمانی جهان که با قهرمانی تیم ایران خاتمه پیدا کرد حالا باید به کار خود زیر نظر کولاکوویچ ادامه دهند. در همین راستا این دو بازیکن به گفته امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی از بعد از ظهر فردا خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی خواهند کرد.

مسابقات انتخابی المپیک از 18 تا 20 مرداد ماه به میزبانی سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود و تیم ایران در این مسابقات با تیم‌های روسیه، مکزیک و کوبا مصاف خواهد داد.

برنامه مسابقات ایران در انتخابی المپیک به شرح زیر است:

جمعه 18 مرداد ساعت 17:30، ایران - کوبا

شنبه 19 مرداد ساعت 17:30، ایران - مکزیک

یکشنبه 20 مرداد ساعت 20:30، ایران - روسیه

در صورتی که ایران نتواند در مسابقات سنت‌پترزبورگ، بلیت توکیو را به دست آورد. باید در مسابقات انتخابی قاره آسیا دوباره شانس خود را امتحان کند. مسابقات انتخابی المپیک در آسیا از 16 تا 22 دی با حضور هشت تیم برتر قاره برگزار می‌شود.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها