نصب تجهیزات فوق سنگین در بزرگترین واحد آمونیاک کشور

مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان با ظرفیت تولید سالانه چهار میلیون تن کود اوره و آمونیاک به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای پتروشیمیایی جهان با سرمایه‌گذاری چین و بخش خصوصی در حال اجرا می‌باشد.

نصب تجهیزات فوق سنگین در بزرگترین واحد آمونیاک کشور

تجهیزات فوق سنگین بزرگترین واحد اوره و آمونیاک در پتروشیمی مسجد سلیمان استان خوزستان با مشخصات تاور آمونیاک R3401 به وزن 560 تن و تاور T2001- Co2ABSORBERبه وزن 378 تن در روزهای چهاردهم و پانزدهم مردادماه نصب شد.

این تجهیزات، مهمترین بخش تجهیزات فرآیندی واحد آمونیاک پروژه شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان محسوب می‌شود و نصب آن از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود که با استفاده از جرثقیل‌های فوق سنگین گروه تخصصی نوح(ع) از زیر مجموعه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) لیفت و نصب شد.

چند قطعه فوق سنگین دیگر در خردادماه و با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط قرارگاه در این مجتمع نصب شده بود و تجهیزات دیگری نیز در ماه‌های آینده و در مسیر تکمیل این مجتمع نصب خواهد شد.

گفتنی است، مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان با ظرفیت تولید سالانه چهار میلیون تن کود اوره و آمونیاک به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای پتروشیمیایی جهان با سرمایه‌گذاری چین و بخش خصوصی در حال اجرا می‌باشد.

منبع: تسنیم

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها