جشنواره شهید رجایی برای وزارت اقتصاد چهار ماه زودتر برگزار شد

جشنواره شهید رجایی برای ارزیابی عملکرد سال 99 مسئولان وزارت اقتصاد چهار ماه زودتر نسبت به سال قبل برگزار و از برگزیدگان آن تقدیر شد.

جشنواره شهید رجایی برای وزارت اقتصاد چهار ماه زودتر برگزار شد

جشنواره شهید رجایی برای ارزیابی عملکرد مسئولان وزارت اقتصاد 4 ماه زودتر نسبت به سال 99 برگزار و از برگزیدگان آن تقدیر شد.

این جشنواره در سال‌های گذشته معمولا در نیمه دوم سال برگزار و از برگزیدگان تقدیر می‌شد، اما امسال به خاطر پایان کار دولت، زودتر از موعد برگزار شد و وزیر اقتصاد از مدیران خود تقدیر کرد.

جشنواره شهید رجایی امروز با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و روسای سازمان‌های تابعه این وزارتخانه در محل این وزارتخانه برگزار شد. یکی از اقدامات قابل تامل این جشنواره تقدیر و تشکر وزیر اقتصاد از متولی جشنواره یعنی رئیس سازمان اداری و استخدامی بود.

در این مراسم سید رحمت الله اکرمی خزانه دار کل کشور و محمد علی دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار شایسته تقدیر ویژه معرفی شدند.

بنابراین گزارش، علی عبداللهی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد نیز بر اساس شاخص تیم کاری برتر در سطح معاونت‌های ستادی و حوزه وزارتی، به عنوان برگزیده معرفی شد.

دبیرخانه جشنواره ۱۴۰۰ شهید رجایی وزارت اقتصاد، سید علی محمد موسوی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، غلامرضا امین رفتاری مدیر کل نظارت بر اجرای بودجه و محسن طاهری تاری مدیر کل دفتر حقوقی وزارتخانه را به ترتیب در شاخص های اقدامات برجسته سازمان های وابسته، اقدامات برجسته معاونت های تخصصی و اقدامات برجسته معاونت های ستادی به عنوان نفرات برگزیده معرفی کرد.

این دبیرخانه در ادامه حسین مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن را به عنوان مدیر برگزیده شاخص در بین بانک‌های برتر انتخاب و معرفی نمود.

بر این اساس، مهرداد جمال ارونقی معاون گمرک جمهوری اسلامی نیز در شاخص تیم کاری برتر سازمان‌های وابسته و مهدی بنانی رییس مرکز مدیریت بدهی‌های عمومی و روابط مالی دولت در شاخص تیم کاری برتر معاونت های تخصصی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

طبق این گزارش، بر اساس ارزیابی‌های دبیرخانه شهید رجایی وزارت اقتصاد، علی نمازی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز به عنوان مدیر کل دستگاه برتر بر اساس مجموع امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی و تهمتن عبداللهی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان چهارمحال و بختیاری به عنوان مدیر کل دستگاه برتر بر اساس رشد امتیاز دو ساله شاخص های عمومی و اختصاصی در سطح ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان ها معرفی شدند.

همچنین ابوالفضل اکبر پور ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی در شاخص دستگاه برتر و در سطح ادارات کل گمرکات استان ها براساس رشد امتیاز دو ساله شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.

منبع: فارس

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها