عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

استفاده بهینه از معادن و جلوگیری از خام فروشی از برنامه های خوب آقای مدرس خیابانی است / معرفی بهترین گزینه برای تصدی وزارت صمت

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، مدرس خیابانی را بهترین گزینه برای تصدی وزارت صمت دانست و گفت: استفاده بهینه از معادن و جلوگیری از خام فروشی از برنامه های خوب آقای مدرس خیابانی است.

استفاده بهینه از معادن و جلوگیری از خام فروشی از برنامه های خوب آقای مدرس خیابانی است / معرفی بهترین گزینه برای تصدی وزارت صمت

حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبر فوری ، مدرس خیابانی را بهترین، مناسب ترین و شایسته ترین گزینه برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست که از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صمت به مجلس معرفی شده و افزود: مهمترین ویژگی آقای مدرس خیابانی تجربه طولانی در وزارتخانه، سابقه درخشان و جوان بودنش است.

وی با بیان اینکه برنامه های آقای مدرس خیابانی برای آینده امیدوار کننده است، تصریح کرد: توسعه معادن کشور و بهرداری از آنها و مهمتر از آن استفاده بهینه از معادن و جلوگیری از خام فروشی از رئوس برنامه های ایشان است.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه وزیر پیشنهادی صمت به حوزه تجاره افزایش صادرات و مراودات بین المللی است، اضافه کرد: در برنامه های ایشان به افزایش تولید، ایجاد اشتغال و افزایش صادرات توجه ویژه شده است.

حجت الاسلام نورزوی با اشاره به نگاه مدرس خیابانی به صنعت خودرو گفت: ارتقای کیفیت خودرو و پاسخ به موقع به مردم و مطالبات آنها، مشتری مداری و رفع مشکلات فعلی صنعت خودرو از مطالبات اصلی مردم و نمایندگان است که انتظار داریم آقای مدرس خیابانی در این زمینه ها برنامه های عملیاتی را اجرا کند.

وی آشفتگی و کنترل بازار را یکی دیگر از مشکلات فعلی ذکر کرد و افزود: آقای مدرس خیابانی در برنامه های خود به مساله گرانیها و کنترل بازار توجه کرده و در این زمینه اقداماتی را انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با بیان اینکه انشاله که مجلس به وی رای اعتماد خواهد داد، تاکید کرد: آقای مدرس خیابانی هم مدیری جوان است و هم با سابقه و با تجربه. ما که دنبال جوانگرایی هستیم این هم مصداق.

گفتنی است؛ مدرس خیابانی چهارشنبه گذشته از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صمت به مجلس معرفی شده و جلسه رای اعتماد به وی فردا چهارشنبه در صحن مجلس برگزار می شود.

منبع: خبرفوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها