بارندگی در استان تهران نسبت به سال گذشته ۱۹۱ میلی‌متر افزایش داشته است

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به رشد ۱۹۱ میلی‌متری بارندگی‌ها در سال جاری در استان تهران گفت: میزان بارندگی در استان تهران در سال گذشته ۱۰۳.۲ میلی‌متر بوده است و اکنون به ۲۹۴.۴ میلی‌متر رسیده است.

بارندگی در استان تهران نسبت به سال گذشته ۱۹۱ میلی‌متر افزایش داشته است

یحیی زارع عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران با اشاره به میزان بارندگی در استان تهران اظهار داشت: تاکنون 294.4 میلی‌متر بارندگی در استان تهران وجود داشت در حالی که در سال گذشته تنها 103.2 میلی‌متر و در بلندمدت 202 میلی‌متر بارندگی داشتیم.

وی بیان کرد: یک سال آبی کامل 263.4 میلی‌متر است در حالی که در سال جاری 111.8 میلی‌متر نسبت به یک سال آبی، شاهد بارش باران بودیم، و هرچند تا روز چهارشنبه شاهد افزایش دما هستیم اما پس از آن دما کمی کاهش پیدا می‌کند که البته چندان محسوس نیست.

در ادامه پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در استان خوزستان عنوان کرد: 5 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 34 پزشک از استان تهران در خوزستان مستقر شدند.

وی ادامه داد: بسته‌های دارویی و بهداشتی در میان سیل‌زدگان توزیع و اقدامات لازم انجام شده است.

رئیس اورژانس تهران خاطرنشان کرد: طرح ویزیت خانه به خانه اجرایی شد که 6 هزار و 373 نفر ویزیت سرپایی و 763 نفر به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند، همچنین 22 صوت پروازی نیز در استان خوزستان از طرف اورژانس انجام شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها