دایی مهسا:

مهسا کاملاً سالم بود، بیماری قلبی مادرزادی او دروغ مطلق است/ مبارزه با بی‌حجابی این روش را دارد؟

اصلاً از ما عذرخواهی نشده است و این جای تاسف است که مسئولان ما آن‌قدر نمی‌توانند تدبیر کنند، اگر بخواهیم به کسی بگوییم حجاب داشته باش این روش را باید به کار ببریم؟

مهسا کاملاً سالم بود، بیماری قلبی مادرزادی او دروغ مطلق است/ مبارزه با بی‌حجابی این روش را دارد؟

وضعیت دردناک دختری که بعد از بازداشت از سوی گشت ارشاد دچار حادثه شده و در کماست عاطفه اجتماعی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.  مهسا (ژینا) امینی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و دایی او می‌گوید دیگر امیدی به زنده ماندن مهسا نیست.

او در گفت‌و‌گویی اختصاصی درباره روز واقعه و آنچه بر مهسا گذشت و رفتاری که با خانواده این دختر سنندجی شده است، صحبت کرد. دایی مهسا بخشی از اخبار و اطلاعاتی را که پیش از این گفته شده بود، رد می‌کند و جزییات را توضیح می‌دهد.

عائلی، دایی مهسا، درباره آنچه که برای مهسا اتفاق افتاد و پوشش این دختر در روز حادثه  گفت: درباره خانواده ما تحقیق کنید و ببینید خانواده ما در کردستان و سایر شهرهای ایران ترویج اسلام و پاکی کرده و شایسته خانواده ما نیست که بی‌حجاب باشد و بیشتر از مسئولان بلدیم که حجاب را رعایت کنیم.

یک استعلام محلی بگیرید و ببینید که مهسا چطور بوده است، اما متاسفانه روالی که باید طی شود اصلاً [درست] نیست. من به همه گفته‌ام اصلاً نمی‌خواهیم یک کلمه بیشتر از آنچه اتفاق افتاده روایت کنند.

او در پاسخ به این سوال که روز واقعه چه اتفاقی افتاد، گفت: ما اصلاً خبر نداریم چه اتفاقی افتاده است؛ اما واقعیت این است که داریم صورت مساله را پاک می‌کنیم. یک جماعتی آمده‌اند و به حجاب گیر می‌دهند. اگر [این کار] به صورت مدبرانه‌ای انجام می‌شد مردم اعتراضی نداشتند اما اینکه [.....] به جان مردم افتادند اسلامی‌ نیست.

اسلام چنین دستوری نداده است. می‌خواهیم بدانیم چرا باید چنین بی‌تدبرانه این کار را انجام دهند. این [حادثه برای مهسا] اولی نبود و آخرین بار هم نخواهد بود. صداوسیما گفته تلاش برای کسب خبر از مهسا در حال انجام است... مگر تلاش می‌خواهد؟ ما انتظار داشتیم یک نفر بیاید فیلم بگیرد و بگویند اشتباه کردیم؛ این کلاه گذاشتن و اغفال کردن اصلاً درست نیست.

دایی مهسا امینی درباره اینکه آیا از آنها عذرخواهی شده یا خیر گفت: اصلاً از ما عذرخواهی نشده و جای تاسف است که مسئولان ما آن‌قدر نمی‌توانند تدبیر کنند؛ یعنی مبارزه با بی‌حجابی این روش را دارد؟ اگر بخواهیم به کسی بگوییم حجاب داشته باش این روش را باید به کار ببریم؟ این لطمه به خود نظام نمی‌زند؟ آیا اینها دلسوز همین نظام هستند؟ این بی‌کفایتی کسانی است که چنین کاری را انجام می‌دهند.

عائلی در ادامه گفت: ما زمانی رسیدیم بالای سر مهسا یا در واقع جسد مهسا که اینها می‌توانستند آثار هر چیزی را با یک آمپول درست کنند. ما اصلاً نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است. مگر کار سختی است آثار را از بین بردن! مساله این است که وقتی یک نامحرمی ‌دست می‌برد و یک دختری را از پیش چشم مادر و پدر به زور می‌برد! چه روایتی از اسلام است؟ البته برادر مهسا آنجا بوده و وقتی خواسته مقاومت کند و اجازه ندهد گاز اشک‌آور زده و پراکنده کرده‌اند. این ارعاب و وحشت برای چیست؟ می‌گویند کاری نکرده‌ایم پس قرار بود دیگر چه کار کنید؟

او ادامه داد: خواهش می‌کنم این را از زبان ما بگویید. ما نه بی‌تربیت هستیم، نه لاابالی و نه بی‌خانواده و نه سر ضدیت با کسی داریم ولی این روشش نیست. این به نظر من [از سر] بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی است. ما هواپیما از دست دادیم.

نخبگان را از دست دادیم و هنوز هم از دست می‌دهیم؛ اینها بر اثر بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی است یا نه؟ ما کشورمان زیر سوال رفته، مردمان ما زیر سوال رفته، اگر مردم لیاقت دارند چرا حکومت باید چنین کند؟ مگر این حکومت از دل این مردم نیست؟ ما چرا باید چنین کارهایی بکنیم. خواهش می‌کنم به جای اینکه موردی بررسی کنید اصل موضوع را بررسی کنید. 

او درباره اینکه گفته می‌شود مهسا دچار بیماری قلبی مادرزادی بوده، توضیح داد: دروغ مطلق است. ما از مهسا پرونده پزشکی داریم و می‌توانیم ارائه دهیم که مهسا کاملاً سالم بوده است. اصلاً تصور بر این باشد که او بیماری داشته آیا نباید رعایت حال چنین فردی را کرد؟ این که بدتر است. آن‌قدر بی‌کفایت هستند که می‌افتند به جان مردم.

او به نقل از یک شاهد عینی گفت: یک خانمی ‌می‌گفت ما را که آنجا بردند خانمی‌ حامله بود. او گفته که باردار است و به زن گفته‌اند بچه داشته باشی، به درک! ما با چنین روالی سر و کله می‌زنیم.

من خواهش دارم به این مسائل اعتراض شود. من به آقایانی که آمده بودند گفتم صورت مساله را پاک می‌کنید و لاپوشانی می‌کنید، ما به چای و نان و جای خواب شما محتاج نیستیم، ما با سفره پر خود اینجا هستیم.

مردم به حقیقت نیاز دارند به ارزشمندی نیاز دارند که ارزش‌شان را زیر سوال برده‌اید. من اگر داعیه‌خواهی دارم فقط برای مهسا نیست، ما باید دست به دست هم بدهیم که این مساله کلاً برداشته شود. من ابایی از گفتن ندارم و با نهایت صراحت گفته‌ام. به نظر من کسی اگر شعورش برسد می‌فهمد که من دلسوز مملکت هستم نه کسانی که چنین می‌کنند.

دایی مهسا درباره شرایط زندگی این دختر گفت: او به تازگی در دانشگاه ارومیه قبول شده بود و می‌خواست به دانشگاه برود. کیمیا، اشکان، مهسا (ژینا) و عظیم چهار خواهر و برادر هستند. مهسا که در خانه او را ژینا صدا می‌زدند فرزند بزرگ خانواده است. 

او ادامه داد: صداوسیما گفته ما در حال تلاش هستیم که بخواهیم حالی از ژینا بدانند، مگر کسی جلوی آنها را گرفته چرا نمی‌آیند ببینند؟ چرا شما دلسوز ما نیستید به جای رسانه‌های خارج از کشور؟

او درباره اینکه آیا شکایتی انجام گرفته یا خیر گفت: بله، شکایت شده پدر و مادر مهسا شکایت کرده‌اند، به هر جا [که] شده شکایت کرده‌اند و پیگیر مساله هستند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 51
  • دانیال
    3

    طالبان آمد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      رحمت به طالبان. طالبان که اومدند اعلام عفو عمومی کردند. اینا که اومدن همش خون ریختن

    • عباس بوعذار
      0

      با منطق ساندیس خورا احتمالا خودش پریده جلوی ماشین گشت گفته منو ببرید ارشاد کنید

  • ناشناس
    1

    به همه جا شکایت کردی کار خوبی کردی....از من به تو نصیحت جان برادر : یک آه و شکایت دلی هم به درگاه خدای عادل ببر و بعد منتظر نتیجه باش و ببین چطور آه مظلوم کاخها از ظالمان نابود کرده و خواهد کرد ان شاء الله.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      خیلی تاثیر گذار بود. تا شب نشده، نتیجه از طرف خدا با پست پیشتاز ارسال میشه. ملت غرق در حماقت.

  • ناشناس
    2

    فردا صدا و سیما یک سناریوی دروغین می سازه و قائله رو به ضرر مهسا ختم می کنه و می گه با اجانب در ارتباط بود!

    هدف گشت ارشاد و این بگیر و ببندها ایجاد رعب و وحشت در بین مردم هستش که به گندکاری ها و بی عرضگی ها و مفاسد و اختلاس هاشون هیچ گونه اعتراضی صورت نگیره!

    به احتمال زیاد این داستان رو هم خودشون عامدانه درست کردند برای ایجاد خفقان و فراموشی انگل زاده ی خزعلی و اختلاس فولاد و تاج و.....

  • رابی
    1

    دختر بیچاره توی عمرش پایش به کلانتری هم باز نشده بود.یکدفعه یک تعداد داعشی توی خیابان بریزند سرش و تا حد مرگ کتکش بزنند و بعد بیندازندش بازداشتگاه در کنار یک تعداد مجرم و اونجا هم دوباره بریزند سرش و کتکش بزنند،من هم باشم سکته می کنم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      سکته نکرده...به سرش ضربه وارد شده

  • ناشناس
    1

    لعنت به این تفڪر و عملڪرد داعشی و بیش لعنت

  • ناشناس
    1

    انچه که بجای نرسد فریاد مظلوم است

  • علی
    57

    اگر سالم بود که خلاف دین رفتار نمی‌کرد . شاید جسمش سالم بوده ولی روحش مریض بوده .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      بیمار تویی

    • 4

      جالبه ارتش سایبری سپاه همه این خانواده رو متهم به دروغگویی میکنن...بعد میگن از گشت ارشاد دفاع نمیکنیم...اگر این اتهام زدن شما به خانواده ی داغدار دفاع از قاتلین مهسا نیست پس چیه...واقعا جای تاسف داره...ایران شده مثل بچه بدسرپرست که دیگران باید براش نگران باشن

    • ناشناس
      2

      خطاب به علی
      حیف از اسم علی که روی توست .چون مولا کسی بود که وقتی گزارش زنا به او دادندچشمهاش رو بست و رفت تو اون خونه و گفت هر که اینجاست بیرون برود و بعد امد دران جمعی که او را مامور رسیدگی کردند گفت من کسی را در انجا ندیدم....این روش حکومت علوی نیست فقط طالبانی ست

    • 2

      موضوع سالم بودن جسمی و روحی نیست. برای یه لقمه نون ابعاد شخصیتی خودت رو بیشتر از این به رخ دیگران نکش.

      موضوع سر اینه که پلیس یه آدم زنده رو بخاطر نوع پوشش اش بازداشت میکنه و جنازه اش رو تحویل میده. هر چند امام حسین 1400 سال پیش گفته بود شکم جماعت کوفه از مال حرام پر شده و صدای من رو نمیشنون و حرف من رو نمیفهمن.

      از شما هم انتظار فهمیدن نیست. نون حرام بد عاقبی داره.

    • 0

      روح خودت مریضه و خانواده ت بی شعور

    • ناشناس
      0

      بی همه چیز خداوند کجایز قران فرموده بی حماب را بکشید.

    • ناشناس
      0

      بیمار تویی وان پست فطرتان

  • ناشناس
    2

    تنها ضربه مغزی می تواند یک انسان سالم را به کما ببرد.

    نظرات شما -
    • ...
      43

      هر اراجیفی رو باور نکنید آقااااا.
      روزی این همه دختر میگیرن، برخورد خوبی هم باهاشون ندارن( زبانی نه ضرب و شتم) .
      چرا یکیشون سکته نمیکنن.
      ایشون قطعا بیماری زمینه ای داشته که این اتفاق براش از ترس افتاده. خانواده اش خصوصا اون داییش بروز نمیدن و دارن جو سازی می کنن.
      حالا ببین کی صداش دربیاد و پرونده های پزشکیش بیاد بالا.
      من نمیخوام از گشت ارشاد دفاع کنم. گشت ارشاد باید جمع بشه. البته بانوان هم باید هنجار اجتماعی رو رعایت کنند.
      ولی تعدادی از دختران فامیل ما رو حداقل یکبار گرفتن چرا هیچکدوم سکته نکردن؟؟؟؟؟!!!!!!

    • 1

      شاید دختران فامیل شما از برخوردان ماموران ارشاد لذت بردن، تنمیشه لذت بردن اونها رو ملاک قرار بدی.

      به خداوندی خدا نه حماقت پایانی داره نه وقاحت و بی همه چیز بودن.

  • ناشناس
    2

    مرگ بر باعث و بانی این حادثه

    نظرات شما -
    • 2

      ۱۷.۲۴ خیلی بی وجدان و بی انصاف و لجن هستی که از قاتلین دفاع می کنی،برا چی باید بانوان فامیل شنا را بگیرتد،مگه قاتل یا دزدو اختلاسگر بوده اند،اصلا پلیس چه کار به مسائل فرهنگی داره،مرگ بر گشت حجاب و گشت ارعاب و گشت ارهاب

  • ناشناس
    26

    سوال بنده از دایی ایشون اینه خانواده به بچشون یاد داده که باید قانون رو رعایت کرد؟اگه این فرد قانون رو رعایت میکرد اصلا پلیس این شخص رو برای آموزش ارجاع میداد؟
    بنده نمیدونم چه اتفاقی افتاده ولی اگه فردی قانون رو رعایت نکنه کار درستی کرده؟نباید بهش تذکر داد؟

    نظرات شما -
    • 1

      حضرت امام به درستی گفته بود خیلی خری.

  • ...
    30

    ما برای مهسای عزیز آرزوی شفای عاجل داریم.
    ولی آقا دایی، فکر کنم اونی که داره دروغ میگه؛ شمائید نه پزشک.
    روزی هزارتا دختر و زن رو گشت ارشاد میگیره یکیش دختر من، باهاشون هم تند برخورد میکنه ( زبانی نه ضرب و شتم) چرا یکیشون از ترس سکته نمی کنه؟؟؟؟؟؟!!!!
    خودتون هم می دونید و دارید جو سازی می کنید.
    خدا هممون رو هدایت کنه.

    نظرات شما -
    • تو پست فطرتی مزدور!
      0

      شاید دختر و ناموس تو رو انقدر گرفتن به خاطر مسائل خیلی ناجور که براش عادی شده! حروم لقمه

  • هموطن
    2

    همچین دهنی از اتون مورد عنایت قرار میدن که فردا بیایید صدا و سیما میلی بگید ژینا از عمد سکته کرد بدستور اسراییل و آمریکا

  • سعید1400
    2

    غیرت مردم رو لکه دار کردن. دختر بیچاره رو از دست خانوادش میگیرن و بعد خیلی راحت میکشن و یه دروغی سرهم میکنن. ظلم از این بالاتر؟
    سرقضیه جورج فلوید امریکایی صدا و سیما ماه ها در بوغ و کرنا کرد و کلی کارشناس مدام تحلیل میکردن اما الان لال شدن!!!
    مسئولین بدونن که درسته زور مردم بهشون نمیرسه اما دیر یا زود اجل میاد سراغشون و در دادگاه عدل خدا جواب پس خواهند داد. فکر نکنید سوار ملت شدید و هرطور بخایید رفتار میکنید. قیامتی در کار هست.

  • سعید.1400
    0

    غیرت مردم رو لکه دار کردن. دختر بیچاره رو از دست خانوادش میگیرن و بعد خیلی راحت میکشن و یه دروغی سرهم میکنن. ظلم از این بالاتر؟
    سرقضیه جورج فلوید امریکایی صدا و سیما ماه ها در بوغ و کرنا کرد و کلی کارشناس مدام تحلیل میکردن اما الان لال شدن!!!
    مسئولین بدونن که درسته زور مردم بهشون نمیرسه اما دیر یا زود اجل میاد سراغشون و در دادگاه عدل خدا جواب پس خواهند داد. فکر نکنید سوار ملت شدید و هرطور بخایید رفتار میکنید. قیامتی در کار هست.

  • ...
    24

    آقا دایی؛
    روح دخترتون شاد.
    ولی کم دروغ بگووووو.
    ما یه شب تا صبح بالا سرمون 150 موشک خورد ، سکته نکردیم.
    این همه زن و دختر رو گشت ازشاد میگیره چرا یکیشون سکته نمی کنه؟؟؟؟
    آقا دایی کم دروغ بگوووو.
    خانواده اش میدونن و دارن پنهان کاری و جو سازی میکنن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شما ظاهراً خودت اینکاره ای.
      این طفل معصوم اولی نیست که سکته کرده قبلا هم دیده شده. با آدمی که هر روز کلانتری روز و شب میکنه، فرق داشته

    • 0

      لشگر ساندیس خورها و مزدوران دست به کار شدند،انشاالله این ظلم ها نصیب خودتون بشه.خدا شاهده شما جز مردم عادی نیستید،دستور داری که بیای اینجا و این اراجیف را بنویسی و نمک رو زخم ملت بپاشی،کاوه آهنگر به زودی بر خواهد خواست،

    • 0

      یکی از تن فروشی نون میبره سر سفره اش و یکی از پلشتی. هزار درود به زنان تن فروش سرزمینم که راه امثال شما رو پیش نگرفتن و از زنانگی شون مایه گذاشتن نه از پستی و دنائت و سبقت در جاده حیوانیت. خانواده ات میدونن از کجا مایحتاج شون رو تامین میکنی؟ البته بدونن هم فرقی نمیکنه. اونا هم به همین راه میوفتن.

  • ناشناس
    0

    شکایت قاتل را به قاتل می کنی،هم میهن داغدار؟؟؟؟؟،ای داد بی داد از بی کسی مردم ایران،سر انجام این پرونده هم دزدیدن یک دستگاه ریش تراش در جنایت کوی دانشگاه خواهد بود

  • تیمور
    0

    این که شد عذربدترازگناه یعنی خودتان رامحکوم میکنید وباید بفهمید شاید کسی بیمارباشد پلیس باید مابه آرامش برای مردم باشد نه ترس ونفرت وکینه این کینه هابه کودکان منتقل ومتاسفانه همینه که درکشسورماحتی کودکان خردسال هم ازاین لباس میترسند ووقتی آنهارامیبینند ناخودآگاه میگویند بابا مامان پلیس ومحکم دست والدینشان رامی گیرند چه کردید بااین لباس

  • عادل
    0

    حرف شکایت مسخره هست اینها همه چیز درست کردن فردا دیدی شاید مهسا را محکوم هم بکنند این جماعت از طالبان پیشه گرفتن

  • حسن
    0

    نیاز به فرهنگ سازی دارد بازور نمیشه . بعدشم با اسلام ۱۴۰۰ سال پیش نمیشه مملکتو اداره کرد همه چیز درحال تغییره به نظرم حفظ حجاب یکی از اصولی ترین واخلاقی ترین بعد یک زنه اما دلیل کم حجابی چیه چرا از ریشه درست نمیشه اولیش بیکاری جوانهاست ک منجر ب عدم ازدواج میشه دوم عدم فرهنگ سازیه همین لباسایی ک تو زیر زمینا تولید میشن عامل فساده سوم مهریه نامتعارف . به نظرم همین مهریه منجر شد مردا جرئت اینو نداشته باشن ک به زناشون گیر بدند همه ی این عوامل منجر شده جونها حجابو رعایت نکنن . از همه مهمتر وقتی مملکتی اسلامیه چرا برخی از مسیولین دزد داره که بیشتر شونم بچه هاشونو فرستادن کشور شیطان آمریکا!!!!. یکم به خودمون بیایم دروغ گفتیم . حیف به این همه جوان که مظلومانه شهید شدن

  • ناشناس
    0

    "اما اینکه به جان مردم افتادند اسلامی‌ نیست. اسلام چنین دستوری نداده است."
    دهه هاست که در تباهی و انحصاط غرق شدیم، این آدم داره برا نجات اعتقاداتش دست و پا میزنه. نمیدونم دیگه چه هزینه ای باید بده تا حقیقت رو بفهمه.
    جهل و تعصب خطرناک ترین بیماری دنیاست و راه درمانی براش نیست.

  • ناشناس
    14

    نادانی کسی را به پای نظام ننویسید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نادانی افراد داعش رو هم به پای داعش ننویسید.

  • ناشناس
    0

    ایجاد محیط رعب و وحشت در این زمینه درستی نیست. این محیطو واسه اختلاسگرا و دزدها و رشوه گیرا درست کنن. یه گشت ارشاد درست کنن برای شهرداریها و بانک‌ها و کلا ادارات دولتی ببینن کار ملتو چطور راه میندازن.

  • ناشناس
    0

    احتمالا مننژیت داشت!!! (مرتضوی)

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کاش هیچ وقت شاهد همچین چیزهایی نباشیم کاش مسعولین و جوانهامون همه یادشون باشه که ما برا این کشور شهید دادیم و هر کس در جایگاه خودش طوری رفتار کنه که لیاقت خون اونهارو داره کاش هیچ وقت فراموششون نکنیم و هدفشونو دنبال کنیم

  • عادل
    1

    دایی مهسا ادای ادم خوبارا در نیار خواهر زاده ات را کشتن قاتلش پیدا کن بکش ادم یه جان بیشتر بدهکار نیست کشتن بکش تمام

  • ناشناس
    2

    امربمعروف ونهی از منکر هزینه دارد مهم اینست که شرایط وخصوصیات آمر بمعروف وناهی ازمنکر هم باید وجود داشته باشد منتها نیروی انتظامی فقط درچارچوب قانون باید کارکند وظیفه دیندارکردن مردم را ندارد وظیفه مردم هست که همدیگر را دعوت بخیر کنند .حالا من اعتقادم براینست که عاملان اصلی هر کنش وواکنش اجتماعی مجلس ودولت است نه نیروی انتظامی اگر به نیروی انتظامی اعتراض شود درحقیقت پای افراد شرور و خشن وفاچاقچیان ومفسدان وغارتگران آزادتر خواهند بود وامنیت ملی درخطر قرار خواهد گرفت چیزی که دشمنان ملت هرروز آرزوی آن را دارند .هرچند برای این مساله متاسفیم واحساس رضایت نمی کنیم لیکن بدامنه شایعات و نمک برزخم نپاشید که عذر بدتر از گناه گریبانگیر شماها هم خواهد بود

  • ناشناس
    0

    فیلم که منتشر شد
    قانون برای همه است و اگه کسی قانون رو رعایت نکنه نباید بهش تذکر داد؟
    این فرهنگ غلط رو سلبریتی ها و افراد مشهور جامعه و رسانه هایی که فرهنگ غلط رو ترویج میدن رواج دادن.
    اونا به جای پاسخگو بودن ، در جایگاه نتقد هستن.
    وقتی مدی رو ترویج میدیم که توش بد حجابی یعنی باکلاسی و مدرن بودن و سلبریتی ها هم این فرهنگ رو ترویج میدن ، نتیجش میشه اینکه عده ای از دختران ما الگو میگیرن و میان بی قانونی میکنن.
    اگه داد دارید بر سر این مد غلط بی حجابی بزنید بر سر رسانه ها و افرادی که دختران ما رو به این سمت کشوندن بزنید

  • ناشناس
    0

    فیلم که منتشر شد
    قانون برای همه است و اگه کسی قانون رو رعایت نکنه نباید بهش تذکر داد؟
    این فرهنگ غلط رو سلبریتی ها و افراد مشهور جامعه و رسانه هایی که فرهنگ غلط رو ترویج میدن رواج دادن.
    اونا به جای پاسخگو بودن ، در جایگاه نتقد هستن.
    وقتی مدی رو ترویج میدیم که توش بد حجابی یعنی باکلاسی و مدرن بودن و سلبریتی ها هم این فرهنگ رو ترویج میدن ، نتیجش میشه اینکه عده ای از دختران ما الگو میگیرن و میان بی قانونی میکنن.
    اگه داد دارید بر سر این مد غلط بی حجابی بزنید بر سر رسانه ها و افرادی که دختران ما رو به این سمت کشوندن بزنید

  • ناشناس
    0

    جمهوری اسلامی با این نوع عملکردها مانند کسی است که وسط دریا تو قایق نشسته و نگران طوفانه در حالیکه خودش در حال سوراخ کردن قایقه

  • ناشناس
    1

    فیلم ضرب و شتم اومد بیرون و دیدیم .جواب کالبد شکافی نیز میاد بیرون

  • ناشناس
    1

    مرگ بر مصی پولی نژاد و مریم رجوی جنایتکار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها