منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در گفتگو با خبرفوری:

شهردار تهران با دخالت نهاد و یا افراد خاص انتخاب نمی شود/ ملاک انتخاب شهردار شاخص هاست

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: اعضا در انتخاب و تصمیمات خود مستقل عمل خواهند کرد و هر گونه لابی از سوی برخی نهادها و افراد خاص با منتخبان در رابطه با انتخاب شهردار آینده، کذب محض است.

شهردار تهران با دخالت نهاد و یا افراد خاص انتخاب نمی شود/ ملاک انتخاب شهردار شاخص هاست

جعفر بندی شربیانی در گفتگو با خبر فوری خاطرنشان کرد: همه نهادها و دستگاه ها در جمهوری اسلامی مستقل عمل می کنند و برخلاف آن چیزی که دشمنان و برخی افراد هم‌سو با آنان در داخل القا می کنند، شورا در انجام وظایفش استقلال رای و عمل دارد.

او با بیان اینکه مردم با آزادی کامل رای دادند و نمایندگان خود را انتخاب کردند بنابراین باید به انتخاب مردم احترام بگذاریم،ادامه داد: شورای شهر تهران به عنوان یک نهاد انتخابی مستقل وظیفه اصلی خود که انتخاب شهردار آینده تهران است را بدون دخالت هیچ نهاد و یا لابی انجام خواهد داد و در همین راستا منتخبان در تلاش هستند تا شهرداری دغدغه مند و آشنا به درد مردم انتخاب شود.

وی واکنش به این موضوع که گفته می شود یکی از گزینه های جدی شهرداری تهران فردی بدون سابقه مدیریت شهری و خارج از مجموعه شهرداری است،گفت: اینکه گفته می شود شهردار آینده خارج از بدنه مدیریت شهرداری است بیشتر گمانه زنی و شایعه است،ما نمی توانیم به طور کامل این دست گمانه زنی ها را رد و یا تکذیب کنیم ،چرا که همه این احتمالات وجود دارد بنابراین تا زمانی که اعضا به صورت جدی وارد مصادیق نشوند نمی توان به طور قطع این سخنان را رد و یا تایید کرد.

شربیانی افزود:اعضای شورای شهر ششم همچنان درگیر تعیین شاخص ها و معیارها هستند تا زمانی که شاخص های شهردار آینده تعیین نشود نمی توان به گفت که چه کسی شهردار می شود.

منبع: خبرفوری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها