سخنگوی منتخبان ششمین دوره شورای شهر تهران در گفتگو با خبرفوری:

لابی‌ افراد خاص برای انتخاب شهردار کذب است/ هنوز وارد بررسی مصادیق شهردار تهران نشده ایم

سخنگوی منتخبان ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: هرگونه لابی و نفوذ نهادهای بالادستی یا افراد خاص برای انتخاب شهردار آینده تهران کذب محض است.

لابی‌ افراد خاص برای انتخاب شهردار کذب است/ هنوز وارد بررسی مصادیق شهردار تهران نشده ایم

مهدی اقراریان در گفتگو با خبرنگار خبر فوری درباره روند بررسی انتخاب شهردار تهران گفت: کار کمیته 9 نفره منتخبان ششمین دوره شورای شهرتهران که مسئول تعیین شاخص ها برای رسیدن به گزینه های شهرداری تهران است،هنوزادامه دارد و همچنان بحثها و بررسی ها بر سر تعیین معیارها است .

او گفت : از آنجا که شاخص ها هنوز در دست بررسی است طبیعی است که منتخبان فعلا وارد مرحله بررسی رزومه و عملکرد مصادیق مطرح نشده اند ، بنابراین هرچه در مورد گزینه های شهرداری آینده تهران مطرح می شود صرفا گمانه زنی رسانه ای و یا علاقه مندی گروه های مختلف است.

اقرارایان تاکید کرد که بعد از اعلام نهایی معیارها توسط کمیته ۹ نفره ،در جمع 21 نفره منتخبان شورای شهر وارد مرحله بررسی مصادیق خواهیم شد و با نامزدهای شهرداری تهران جلسه برگزار می‌کنیم.

سخنگوی منتخبان ششمین دوره شورای شهر تهران افزود: منتخبان مردم تهران بر اساس اصول و شاخص ها در مسیر انتخاب یک شهردار انقلابی و کارآمد متناسب با نیازهای پایتخت گام بر می دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد که رسانه‌ها و مردم نباید به شایعاتی چون اعمال نظر و فشار نهاد یا افراد خاص به شورای ششم برای انتخاب شهردار یا موضوعات دیگری از این دست توجه کنند .

منبع: خبرفوری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها