بازار تهران تعطیل شد

تغییر وضعیت مجدد کرونایی در پایتخت و ورود آن به وضعیت قرمز موجب تعطیلی بازار بزرگ تهران شد.

بازار تهران تعطیل شد

از روز شنبه مورخ ۱۲ تیر ۱۴۰۰ تهران مجدد وارد وضعیت قرمز کرونایی شد و همانطور که در سنوات گذشته شاهد آن بودیم با وارد شدن هر شهری به وضعیت قرمز، بازار‌های آن شهر تعطیل می‌شدند.
بر همین اساس تمامی بازار‌های تهران نیز از روز گذشته به صورت غیر رسمی و از امروز مورخ ۱۳ تیر ۱۴۰۰ به طور رسمی باید تعطیل شوند و تمام واحد‌های صنفی باید نسبت به این امر اقدام کنند در غیر این صورت با آن‌ها برخورد می‌شود.

گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در وضعیت قرمز کرونایی باید تماما تعطیل باشند و تنها گروه شغلی یک که مشاغل پر مصرف و ضروری را تشکیل می‌دهند، توانایی فعالیت بلامانع را دارند.

روابط عمومی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: از امروز تمامی بازار‌های تهران و گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ باید نسبت به تعطیلی واحد‌های صنفی و تولیدی خود اقدام کنند که اطلاعیه رسمی آن تا ساعاتی دیگر ابلاغ می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ...
    0

    كنكور و انتخابات و برنامه تبليغاتي و شما برگزار ميكنيد. مردم بدبخت با تعطيلي مسب و كارشون ، بايد تاوان بدن، خدا لعنتتون كنه.

  • کی
    0

    ببخشیدا دیگه کسی توجه نخواهد کرد کی برخورد میکنه الکی طنز میگین همه جا بازه

  • بازار
    0

    بیچاره بازاریها!!!البته بازاری خودش بلده چطوری بعد بازگشایی کسری درآمد ش را جبران کند!!

    نظرات شما -
    • .
      0

      آره واقعا...کاش مثل بعضی از شهرها براشون نوبت بندی کنن که البته فقط لای در نیمه باز سفارش مشتری رو خودشون آماده کنن بدن بهش و کسی وارد مغازه نشه. این جوری هم کسی بیکار نمیشینه تو خونه که ضرر کنه هم چون همزمان همه مغازه ها باز نیستند بازار مثل روزهای عادی شلوغ نمیشه که ویروس بیشتری منتقل بشه. هر چند البته نرن سر کار میرن خونه هم و دوباره روز از نو روزی از نو!

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    فقط تعطیلی مشاغل و ضربه زدن به کسب و کار مردم بیچاره و اقتصاد کشور را بلد هستیم و از مدیریت همین را یاد گرفتیم!!!!!! کمی به وضع کشورهای منطقه و همسایه و اروپائی بیندازید و طریقه خرید و تزریق واکسن و احترام به جان و مال مردم را آنجا ببینید !!! مسئولین ما فقط لاف و حرافی و گند گوئی و چاپلوسی و در صف رونمائی از انواع واکسن !!!!

  • ولبسحقدش
    0

    متاسافانه همیشه در ایران باید بگیم حیف افسوس وامصیبتااااا کاش اینجوری نمیشد و ..... اگر یک سال قبل با واردات واکسن های تایید بهداشت جهانی موافقت میشد و این قدر بر تولید داخلی پا فشاری نمیکردند الانه این همه موج موج موج نداشتیم . وای به روزی که جهش یافته هندی-افغانی -دلاتا وارد تهران بشه . بهدش کل ایران رو میگیره . یه عده هم دوز اول رو زدن و دوز دوم رو نزدن در اونها هم یه جهشی دیگه میزنه و ...... مسئول این همه کشتار کیه !؟/؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها