پیرمرد مفقود شده در «دریاچه تار» با تلاش ۶ ساعته نجاتگران پیدا شد

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند گفت: پیرمرد مفقود شده در ارتفاعات «دریاچه تار» با تلاش ۶ ساعته نجاتگران جمعیت هلال احمر دماوند پیدا شد.

پیرمرد مفقود شده در «دریاچه تار» با تلاش ۶ ساعته نجاتگران پیدا شد

سعید طاهری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از جستجو و نجات ۶ ساعته نجات گران برای یافتن پیرمردی در ارتفاعات «دریاچه تار» خبر داد.

طاهری اظهار داشت: در ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه با اعلام خبر مفقودی یک فرد ۷۸ ساله به سامانه ندای امداد جمعیت هلال احمر و پس از هماهنگی‌های لازم، یک تیم جستجو و نجات کوهستان همراه عوامل انتظامی به محدوده محل حادثه در ارتفاعات دریاچه تار اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به وسعت جغرافیایی و سخت بودن عملیات جستجو به علت مسیرهای کوهستانی منطقه، با درخواست تیم حاضر در محل یک تیم پشتیبانی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند گفت: حوالی ساعت ۵ صبح فرد مفقودی پس از عملیات جستجو و نجات ۵ ساعته پیدا شد و پس از هماهنگی‌های لازم، به محل امن منتقل شد.

طاهری در پایان اضافه کرد این عملیات در ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه خاتمه یافت و نجاتگران حاضر در عملیات اسدالله اشکلکی، پوریا حاجی امینی، علیرضا اسماعیلی، احسان اکرمی، آزاد الماسی، خبات الماسی و رحمان منوچهری بودند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها