معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی قرچک:

طرح جمع آوری معتادین متجاهر در قرچک اجرا شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قرچک از اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر خبر داد و گفت: طرح جمع آوری معتادین متجاهر در قرچک اجرا شد و در این راستا ۷۵ معتاد متجاهر به مرکز فشافویه ارجاع داده شدند.

طرح جمع آوری معتادین متجاهر در قرچک اجرا شد

‌حمیدرضا خدایی‌راد، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک افزود: با تلاش پلیس فتا، باند فروش مواد مخدر در فضای مجازی دستگیر شده و اکنون گروه سازمان یافته با اهداف سودجویانه ناشی از عرضه موادمخدر در شهرستان فعالیتی ندارند اما نیاز است مردم و ادارات، پلیس را در شناسایی موارد احتمالی و برخورد قاطع با متخلفان یاری دهند.

وی بیان کرد: اولین قدم برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان، آموزش مهارت های زندگی است که اداره آموزش و پرورش در کنار سایر دستگاه‌ها هرگز نباید از این وظیفه خطیر بخصوص در اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان غفلت کند.

این مسئول ادامه داد: اثربخشی تمامی برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر باید از سوی ادارات سنجیده شود؛ گاهی نیاز است به فراخور شرایط، جامعه هدف و وضعیت اجتماعی منطقه راهکارهای جدید پیاده و عملیاتی شوند.

معاون فرماندار شهرستان قرچک گفت: شناسایی افراد آسیب پذیر و استفاده از ابزارهای صحیح، ما را در اجرای برنامه‌ها و اهداف مربوطه بهتر یاری می کند، از این رو باید شناسایی‌ها فعال و کنشگر باشد.

معاون سیاسی نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: با تلاش پلیس فتا، باند فروش مواد مخدر در فضای مجازی دستگیر شده و اکنون گروه سازمان یافته با اهداف سودجویانه ناشی از عرضه موادمخدر در شهرستان فعالیتی ندارند، اما نیاز است مردم و ادارات، پلیس را در شناسایی موارد احتمالی و برخورد قاطع با متخلفان یاری دهند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال راهی برای پیشگیری از اعتیاد است؛ از این رو یکی از سیاست گذاری‌های شهرستان تقویت زنجیره اشتغال بود که در این خصوص موفق عمل شده است.

خدایی‌راد افزود: برخورداری از سیاست اجتماعی باید لازمه کار تمامی مدیران شهرستان باشد، در قرچک اداره ای موفق خواهد بود که به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها