رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مسیرهای ۱۲گانه راهپیمایی تهران بدون حضور جمعیت و به صورت خودرویی برقرار است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۱۲ مسیر راهپیمایی در تهران بدون حضور جمعیت پا برجاست و راهپیمایی در تمامی مسیرها به صورت خودرویی و موتوری انجام می‌شود.

مسیرهای ۱۲گانه راهپیمایی تهران بدون حضور جمعیت و به صورت خودرویی برقرار است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور تمامی نمایندگان ادارات و نهادهای دولتی برگزار شد اظهار داشت: 12 مسیر راهپیمایی در تهران پا برجا است و تمامی مسیر به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

وی افزود: به هیچ عنوان حضور مردم به صورت پیاده و تجمع صورت نمی‌گیرد و تمامی مراسم دهه فجر در شهر و شهرستان‌های استان تهران بدون حضور و تجمع مردم برگزار می‌شود اما تریبون‌ بیان دستاوردهای انقلاب تعطیل نیست و رسانه‌ها با قدرت این حضور خودرویی و موتوری را پوشش می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه تأکید کرد: دوربین‌های دنیا در روز 22 بهمن بر روی میدان آزادی تمرکز می‌کنند و مراسمات پایتخت ایران را رصد و پوشش خبری می‌دهند.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: کارگروه‌های دهه فجر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شبانه و روز در تلاش هستند و در هیچ موضوعی کوتاهی نمی‌کنند زیرا که مراسم دهه فجر و گرامیداشت ایام الله 22 بهمن تعطیلی ندارد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها