تهران وارد پنجمین روز آلوده شد/ تا حد ممکن در خانه بمانید

کیفیت هوای تهران برای پنجمین روز پیاپی در شرایط ناسالم برای همه گروه های جامعه قرار دارد و ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون یکه تاز در ایجاد آلودگی هستند.

تهران وارد پنجمین روز آلوده شد/ تا حد ممکن در خانه بمانید

کیفیت هوای تهران برای پنجمین روز پیاپی در شرایط ناسالم برای همه گروههای جامعه قرار دارد و ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون یکه تاز در ایجاد آلودگی هستند. اما ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون و دی اکسید نیتروژن نیز از شرایط پاک خارج شده و در مرز قرار گیری در شرایط ناسالم هستند.

در این شرایط توصیه می‌شود همه گروههای جامعه تردد در شهر را تا حد ممکن کاهش دهند تا از مواجهه شان با ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون کاسته شود.

باوجود پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه پایداری‌های جوی در سطح کشور و در نتیجه افزایش غلظت آلاینده‌های هوا همچنین تصمیم کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران برای اجرای طرح تعطیلی دو روزه پایتخت اما هیات دولت با تعطیلی این کلانشهر موافقت نکرد.

به نظر می‌رسد با ادامه این شرایط کیفیت هوای تهران وارد شرابط هشدار خواهد شد.

تهران تا امروز ۶ روز هوای ناسالم برای همه گروههای جامعه را پشت سر گذاشته است، تعداد روزهای ناسالم برای گروههای حساس جامعه نیز از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ۸۷ روز ثبت شده و تعداد روزهای سالم ۱۸۱ روز بوده است، تهرانی‌ها از ابتدای سال تاکنون ۱۵ روز هوای سالم تنفس کرده‌اند.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها