سپاه در کنار مردم و بسیجیان به اهداف جهادی خود دست پیدا می‌کند

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در کنار مردم و بسیجیان می‌تواند به اهداف جهادی خود در بحث کمک به زلزله‌زدگان و امدادرسانی دست پیدا کند.

سپاه در کنار مردم و بسیجیان به اهداف جهادی خود دست پیدا می‌کند

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، سردار علی نصیری در تهران، به اهم فعالیت‌های جهادی در طول 6 سال اشاره و اظهار کرد: ما خادمی این مردم را در این مدت 80 ماه گذشته بر عهده داشتیم؛ آنچه بسیار مهم است، این بوده که با همکاری بسیجیان و همراهی مسؤولان شهرستان‌های استان تهران توانستیم همراه آنان فعالیت کنیم.

وی تصریح کرد: اگر کوتاهی در این مدت رخ داده، از تمام مردم، شهدا و رهبری طلب عفو دارم و در مسیری که امام راحل ترسیم‌ کرده است، باید با هدایت رهبری به‌درستی در این راه حرکت کنیم.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: زحماتی که بسیجیان، سپاه استان و پاسداران و ... در بخش محرومیت‌زدایی، مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی و اعتلا و توسعه زیرساخت‌های بسیج انجام داده‌اند را بسیار ارج می نهیم.

نصیری گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات بحث محرومیت‌زدایی بوده و دغدغه بسیار مهم رهبری است؛ خوشبختانه شروع خوبی در روستای سیمون و جعفریه داشتیم که بازتاب زیادی داشت.

وی تصریح کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی کارهای زیادی انجام شد و نتیجه خوبی در برداشت؛ در بحث زلزله نیز سپاه حضور خوبی در منطقه دارد و کارهای فرهنگی زیادی توسط مردم و بسیجیان انجام‌گرفته است و همین همراهی باعث پیشبرد اهداف جهادی شده است.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها