مصدومان حادثه انفجار نسیم‌شهر از بیمارستان ترخیص شدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت: ١٥ نفر از ساکنان مجتمع مسکونی نسیم‌شهر که بر اثر انفجار یک مغازه مصدوم و به بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان اعزام شده بودند، پس از درمان از بیمارستان ترخیص شدند.

مصدومان حادثه انفجار نسیم‌شهر از بیمارستان ترخیص شدند

دانوش دمیریان روز شنبه افزود: بیشتر مصدومان بر اثر انفجار و برخورد خرده‌شیشه و پاره‌آجر به آنان، دچار شکستگی و کوفتگی شده بودند.

وی با اشاره به اینکه ۲ نفر از مصدومان این حادثه زن و ١٣ نفر از آنان مرد هستند، ادامه داد: شاگرد این مغازه نیز به دلیل گستردگی آتش در محل حادثه بلافاصله جان‌باخته بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان هم از آغاز تحقیقات قضایی در خصوص این حادثه خبر داد اما تاکنون کسی احضار یا بازداشت نشده است و تحقیق در این رابطه ادامه دارد.

به گفته مدیر بحران شهرداری نسیم‌شهر، احتمالا کپسول گاز مایع عامل انفجار در مغازه باطری‌سازی این شهر طی روز گذشته و در جریان این انفجار دو ساختمان تخریب شد و شدت انفجار باعث شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های مجاور تا شعاع یک کیلومتری محل حادثه شده است.

این حادثه ساعت ۱۷و۱۵دقیقه روز گذشته، جمعه رخ داد و ماموران آتش‌نشانی بلافاصله پس از اطلاع از آتش‌سوزی با چهار خودرو و تجهیزات به محل اعزام شدند.

این مغازه باطری‌سازی در طبقه همکف یک مجتمع مسکونی سه طبقه در خیابان توحید جنوبی قرار داشت و گستردگی آتش به حدی بود که علاوه بر جان ابختن شاگرد مغازه، تعدادی از ساکنان این مجتمع دچار مصدومیت سطحی شدند.

شهرستان بهارستان با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت و در مساحتی بالغ بر ۶۵ کیلومترمربع در غرب استان تهران واقع است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها