برگزاری نخستین نمایشگاه بزرگ کتاب استان تهران در پردیس

برگزاری نخستین نمایشگاه بزرگ کتاب استان تهران در پردیس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس ، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید عبداللهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه بزرگ کتاب استان تهران در شهرستان پردیس اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقاء سطح دانش و بالا بردن ساعات مطالعه در شهرستان است.

وی با اشاره به تأثیرات آگاهی در پیشبرد اهداف جامعه ادامه داد: جامعه آگاه قطعاً پیشرفت فرهنگی بهتری خواهد داشت و این آگاهی از طریق اُنس با کتاب اتفاق می‌افتد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس تأکید کرد: این نمایشگاه از 15 تا 22 دی ماه با همکاری شهرداری‌های بومهن و پردیس، شرکت عمران پردیس، دانشگاه‌ها، اداره آموزش و پرورش و ادارات و نهادهای دیگر در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

عبداللهی با اشاره به دیگر برنامه‌های این نمایشگاه بیان کرد: برنامه‌های جنبی همچون سلسله نشست‌های علمی، فرهنگی، موسیقی سنتی در سالن اختصاصی، جلسه نقد کتاب و همایش تجلیل از نویسندگان در کنار این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر شعار «ایران می‌خواند» نمایشگاه عنوان کرد: 65 میلیون تومان بن کتاب با 20 درصد تخفیف توسط بانک عامل در نمایشگاه توزیع می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: 45 غرفه با عناوین و موضوعات مختلف توسط ناشران استان تهران و قم در این نمایشگاه برپا می‌شود.

عبداللهی در پایان با بیان تلاش جمعی برای برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه یک برنامه و کار جمعی است و اداره ارشاد تنها به سبب تسهیل در کارهای مربوط به نمایشگاه در رأس امور قرار گرفته و همه ادارات در این زمینه دخیل هستند، و امیدواریم از این به بعد نیز ادارات سطح شهرستان با همراهی یکدیگر برنامه فرهنگی بزرگتری را اجرا کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها